Sevenord Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 finnes mange slike undersøkelser, men jeg tror ikke det finnes en slik som denne. Kan bli arti å se på; ta bilde av Ladaen, DBS-sykkelen eller mopeden og post her Personlig kjører jeg moped (trimma suzuki tsx) :wink: , da jeg ikke er gammel nok til å kjøre bil enda... for flere bilder, besøk www.tsxsiden.tk Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Audi 80 Quattro 2.0E. 1990 mod. med sportsunderstell Er litt ordnet opp også .. 17" felger, sportsgrill, hvite blinklys, anlegg og litt sånt .. Jeg kjørte en MT-5 når jeg var 16-17 ... shivac.lnix.net/gallery/audi Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det kommer snart en bil også Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 heh, mange fine her John A: Bildet funker ikke. Ecthelion: nice Håper flere henger seg på Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 G force orion (sykkel) og beina! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Sykkel(trå) og bil. Kollektivt suger Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Golf GTi 1,8 1983`. Trek 8000 I den rekkefølge. Jeg må le av Ecthelion! Nice! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Honda wallaroo, lilla og turkis hadde fulltrim, men veiva begynnte å slarke litt så da tok jeg av det, bare trimsylinder nå. Elelrs så har jeg lappen, så da kan det bli golf 2 1,6 eller honda cr-v (senket 25mm, og litt styla) avhengig av hva jeg får låne i heimen. Bilen jeg kjører på jobb er en Toyota Hiace med commonrail diesel og firehjulstrekk, en virkelig racer med toppfart på 150 Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Honda wallaroo, lilla og turkis hadde fulltrim, men veiva begynnte å slarke litt så da tok jeg av det, bare trimsylinder nå. legg ut bilde, den hørtes rå ut :smile: Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Oslo Sporveier, SL(StorOslo Lokaltrafikk) og NSB. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Yamaha DT50R 91 mod: Polini 45mm overklokket til 47mm 8) (10hk++) Mikuni 24mm gasser. Power Reeds 16/52 dreving Luahoo svanehals med Gianelli lyddemper. Med nåverende dreving går den i 100 over alt. Får glatt 100 på flaten med folk bakpå. (ikke lov ) Men den står i deler nå da jeg holder på å fikse den litt opp. Har kjøpt en delemoped som jeg skal ta litt slitedeler fra. Skal legge ut ett bilde når den er ferdig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Lokalt: DSB Kilimanjaro, 18 gir. Billig som F*, men likevel bra. Har slitt ut 2 dekk, ca 10-15 par bremseklosser, 1 felg og 1 tannhjulkrans med den. Har også blitt påkjørt 2 ganger, trynt x ganger, brutt fartsgrensa y ganger men likevel holder sykkelen. Jeg er imponert! Den har i hvertfall betalt seg selv inn et titalls ganger i forhold til bussbilletter, og i tillegg har jeg sluppet å vente ørten ganger på de j*vla bussene og sluppet ørten bussbytter. (Den jeg har er ikke lik den på bildet, men en mye billigere modell) På langtransport er det alt mulig annet: Bil, fly, båt, tog, buss osv. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 tut tut! Ikke min, men ligner på min. Honda NSR400. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 tut tut! Ikke min, men ligner på min. Honda NSR400. http://www.ns400r.co.uk/images/gallery/Trick%20NS400R%201%20.jpg Merkelig. Den så jo original ut. Tviler sterkt på at du har en umoddet motorsykkel... :smile: DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå