DataFjotten Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei. Ryddet litt her hjemme og fant en perm med masse pokemonkort som jeg samlet på før. Mitt spørsmål er om noen fortsatt driver med dette? Noen som vet om forretninger i Tønsberg som kan være interessert i noe slikt? Mvh Glenn Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hakke peiling, men en gang i framtida så blir de kanskje verdifulle ? Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Hakke peiling, men en gang i framtida så blir de kanskje verdifulle ? Var det jeg også tenkte at de kanskje blir Lenke til kommentar
WASD Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Tja, kjør på med gledeshuset. De kjøper/selger Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Tja, kjør på med gledeshuset. De kjøper/selger Hvor i byen ligger det? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Mener å huske å ha sett noen internettsider som kjøpte å solgte brukte pokemonkort en gang for leeeenge siden, kanskje det fortsatt finnes noe sånt Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg er fungerende ligaleder for Stavanger! Pokemon miljøet lever i beste velgående på http://forum.pokemon.no men gamle kort har nok desverre ingen verdi... Da hadde jeg vært rik Men det finnes en del ligaer rundt i Norge, oversikten finnes sikkert på pokemon.no! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har en del av de korta jeg også.. Kunne godt tenkt med å selge de. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Tja, kjør på med gledeshuset. De kjøper/selger Hvor i byen ligger det? Her(sånn ca), se etter et gult, gammelt hus på hjørnet Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Problemet er at det er så mange som har pokemonkort liggenes at det blir ingen verdi av dem. Vet ikke om de fremdeles er å få kjøpt? Men det er mulig at de veldig sjeldne Pokemonene lar seg selge til noen hundrelapper, si hvis du har en Mewtwo eller noe og noen er ivrig etter den . Eller om du finner noen spesiellt interesserte og du har noen han ikke har. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg har Mewtwo med "glitter" på. Tror jeg har alle sammen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg byttet bort 2-300 kort, over 50 i glins, mot et japansk Mew-kort i full glins. Jeg tror jeg ble lurt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg byttet bort 2-300 kort, over 50 i glins, mot et japansk Mew-kort i full glins. Jeg tror jeg ble lurt. JA, du ble lurt!!! Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 GOTTA CATCH EM' ALL! Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Høres da ikke ut som om kortene er noe særlig verdt, så kanskje lurt å beholde de i noen år. Kan jo stikke innom gledeshuset og høre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå