Eradicator Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hei..kjøpte meg et Audigy 2 for en stund siden og byttet det ut med mitt Turtle Beach Santa Cruz. Lurer bare hvor mye jeg kan få for det? Har en venn som er interessert fordi han bare har sånn innebygget drit. Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Seriøst ingen som vet hvor mye et Turtle Beach Santa Cruz er verdt!? Lenke til kommentar
radix Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg kan ikke si deg hva det er verdt, men kan si hvordan jeg vanligvis setter prisen når jeg selger til venner.. Dersom tingen er eldre enn et halvt år, selger jeg til halvparten av dagens pris. Denne formelen passer sannsynligvis for de fleste varer, alt etter hvor grisk/snill man er.. :wink: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Tja, jeg ville gitt deg ca. 500 kroner for ett slikt kort, så du burde selge de for ca.500, ikke mer hvertfall. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Ekke det slik at man kan ta ca 80% av ny pris. Med ny pris mener jeg da ny pris nå og ikke når du kjøpte det. Så du får bare prøve å finne ut hva det koster nytt i dag da. Fant nok ikke noen norsk nettbutikk som selget er, men denne har et kort som de sier dette om: Sonic Fury er det samme kortet som Turtle Beach's Santa Cruz, men det følger i tillegg med mye mer software De har 2 priser, et med selve kortet til 990 og et med noe de kaller DB51XG til 2490. Regner med at den første er den som gir best pekepinn(?) som vil gi en pris på ca 790. Nå forutser dette at prisen i denne nettbutikken er noe fornuftig, om du betalte 600 for kortet nytt så er selvfølgelig ikke 790 en grei pris(vel for deg, men ikke for han). Edit: fant prisen hos Amazon, den var på $75 og med en kurs på 7,27 gir det en ca pris på NOK 545. 80% av dette er 436. Nå ville vel prisen i norge ligget lit høyere(av mange grunner), men det kan da være en pekepinn. Rundt 500 altså. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 vennerabatt du skal ha han som venn lenge håper jeg Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Siden han er en hyggelig venn og alt det der så har vi avtalt en pris på 400. Synes det egentlig er rart at det kortet koster såpass. Men får solgt så da er det bare fryd og gammen! Lenke til kommentar
Jg.a Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Edit: fant prisen hos Amazon, den var på $75 og med en kurs på 7,27 gir det en ca pris på NOK 545. 80% av dette er 436. Nå ville vel prisen i norge ligget lit høyere(av mange grunner), men det kan da være en pekepinn. Rundt 500 altså. Ikke glem at de krever ekstra i transport siden de sender den ut av sitt land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå