Zoxom Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hallo der! Jeg kom hjem fra skolen idag, også skulle jeg starte pc´en, men når jeg hadde slått den på, så bare gikk den helt av seg selv, uten å starte windows, og tastatur/mus/skjerm startet/reagerte heller ikke på pc`en!(Windows XP) Noen som har noen forslag til hva som har skjedd/hva jeg burde gjøre? Endret 17. desember 2008 av Zoxom Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Sjekk først om det er noen løse ledninger på maskina di. Kan være at det har hoppa av en ledning til en harddisk eller noe lignende. Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Sjekk først om det er noen løse ledninger på maskina di. Kan være at det har hoppa av en ledning til en harddisk eller noe lignende. Ja, takk:) da skal jeg sjekke det, om det virker, så setter jeg tråden som "løst" Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Samme skjedde med meg for et par uker siden. Jeg prøvde bare å feilsøke litt og fant ut at en av mine rambrikker lagde problemmet. Tok den ut pussa den med litt sprit etter det funka alt igjen:P Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Samme skjedde med meg for et par uker siden. Jeg prøvde bare å feilsøke litt og fant ut at en av mine rambrikker lagde problemmet. Tok den ut pussa den med litt sprit etter det funka alt igjen:P Hehe, ja, jeg fikk det til å funke jeg nå jeg sjekka om alt var kobla til, og dytta litt på kontaktene;) men takk for hjelp og tips! Og god jul, og godt nyttår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå