Papirpose Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Jeg har en GeForce2 MX og en TV. Så tenkte jeg i dag at jeg skulle prøve å koble tv'en til pc'en.. så jeg fant fram en Composite Video kabel og plugga i. Ikkeno skjedde. Etter litt fikling, gav jeg opp dette (Fikk ikke noe bilde på TV-skjermen). Men etter at jeg gjorde dette, har jeg ikke kunnet få bilde fra DVD-spilleren min heller! Dette er en Panasonic stasjonær, koblet til TV'en med en scart-kabel. Alle de vanlige kanalene fungerer, så TV'en er i orden. Spilleren er også ok, denne testet jeg på en annen tv. Alt fungerte helt fint til jeg koblet på pc'en. Dette er kanskje litt off-topic, men jeg kommer ikke på noe bedre sted å spørre i farten. Håper på gode idèer/tips :sad: Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 velge TV-out i advanced settings under skjerm-egenskaper. bruker du s-video fra DVD-spilleren? hvis du gjør det, kobler du både s-video og kompositt i samme scartkontakt (samtidig)? kanskje maskinen din viser NTSC på TV-ut og TVen din ikke har støtte for dette. med nVidia så er det enkelt å endre i skjermegenskaper... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2002 Jeg brukte scart fra dvd-spiller, og kompositt fra pc. Fant forresten ut hva som var feil.. begge AV-inngangene var kortsluttet. 1200kr rett i dass :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå