kommer Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Når jeg skal innstallere alt på cden jeg fikk med HK oppstår dette problemet underveis. Dette oppstår etter den første oppstarten i innstallasjonen Så etter at jeg har valgt a Og så trykker jeg enten A, F, I eller R da kommer dette opp og står der hele tiden Noen som vet hvordan dette løses? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 du måp ta ut cden når du starter maskina på nytt. når plata står i så booter den et eller annet dos program. du kan jo endre boot rekkefølgen i bios til 1: harddisk, 2: dvd, 3: osv/deaktivert. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har du disekttstasjon? Og har du plassert en formatert diskett i stasjonen? (Ved å taste a har du bedt programmet lagre data på en formatert diskett). Lenke til kommentar
kommer Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Thx for help, men fant ut av det nå. Hadde glemt å sette HDD som førstevalg i bios, hadde CD-ROM. Som spirre sa Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 jeg fant faktisk ut av akkurat dette problemet sist lørdag når jeg og en til var hos en kamerat og vi installerte windows + system drivere på en ny maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå