Vitamin Bjørn Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Da var nytt Gold membership bestilt fra MicrosoftPointsXbox. Var greit de brukte Google Safe checkout, siden jeg har e-post konto der så var det bare å kjøre på. Endret 18. desember 2008 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er det noe holdbarhetsdato på disse kodene? Om man kjøpe en nå, kunne jeg bruke den i sommer når Gold utløper? Birger Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er bare å skrive inn koden nå. Den begynner ikke å funke før medlemsskapet du har nå utgår, stod det iallefall. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ahh, det stemmer det ja. Kunne nesten gjort det da. Får se, har annet å bruke penger på. Birger Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er det noe holdbarhetsdato på disse kodene? Om man kjøpe en nå, kunne jeg bruke den i sommer når Gold utløper? Birger kan bare legge den inn nå også blir ditt abb. forlenget med 12 måneder... min gikk ut i feb. 09 la inn 12+1 og fikk til mars 2010. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg leste selvfølgelig ikke at man måtte ha US Xbox 360 også før jeg kjøpte MS Points. Bra jeg ikke kjøpte 4000 som jeg hadde tenkt til. Får bruke de 1600 på Zune marketplace i stedet. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Man får uansett kjøpt 13 mnd kort billig på ebay, og da sender de deg et av disse kortene du må skrape frem koden på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå