thklinge Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Juletilbud hos MicrosoftPointsXbox. Skriv inn tilbudskode XMAX når du bestiller så får du 13 måneder Xbox Live Gull for 41,95 dollar! Det blir 21,- / mnd. Endret 17. desember 2008 av thklinge Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Skeptisk? Jeg kan gå god for MicrosoftPointsXbox, det er der jeg handler mine Microsoftpoeng til den amerikanske Xboxen. Har handlet over 13000 MSpoints der siden februar. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Så hvis jeg vil kjøpe points, for å kjøpe gta:SA på US Marketplace, på min norske xbox360. kan jeg da kjøpe points fra den siden, og de vil funke fra norge på min norske 360? eller går alt på ip? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kan jeg for eksempel kjøpe MS points til den amerikanske kontoen min, via den siden, eller må jeg ha US kredittkort uansett? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 "The points is compatible with USA Xbox 360s only and USA Xbox Live Accounts on non USA based Xbox 360s. Example: If you are based in England, but have a USA Xbox Live account on your 360, the code will work for you." Damn... Hva var vitsen med tråden da? Hvor mange har US Xbox her? "The points is compatible with USA Xbox 360s only and USA Xbox Live Accounts on non USA based Xbox 360s. Example: If you are based in England, but have a USA Xbox Live account on your 360, the code will work for you." Damn... Hva var vitsen med tråden da? Hvor mange har US Xbox her? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Så hvis jeg vil kjøpe points, for å kjøpe gta:SA på US Marketplace, på min norske xbox360. kan jeg da kjøpe points fra den siden, og de vil funke fra norge på min norske 360? eller går alt på ip? Det går på hvor Xboxen kommer fra. For å bruke US marketplace trenger du US MS Points og en US Xbox 360. Kan jeg for eksempel kjøpe MS points til den amerikanske kontoen min, via den siden, eller må jeg ha US kredittkort uansett? Du trenger ikke US kredittkort. Du kan betale med Paypal og ditt vanlige norske visa/mastercard. Koden for å fylle på MSPoints kommer på mail etter noen få minutter. "The points is compatible with USA Xbox 360s only and USA Xbox Live Accounts on non USA based Xbox 360s. Example: If you are based in England, but have a USA Xbox Live account on your 360, the code will work for you." Damn... Hva var vitsen med tråden da? Hvor mange har US Xbox her? Poenget med tråden er Xbox Live GOLD, og GOLD-abbonementet fungerer på alle Xbox Live kontoer, US, EU eller JP. For å gå god for at denne siden ikke er svindel skrev jeg at jeg har kjøpt over 13000 MS points der siden feb, til den AMERIKANSKE xboxen min. Så: MS Points er for amerikanske Xboxer ONLY Gull-abbonementene er for ALLE Xboxer. Endret 17. desember 2008 av thklinge Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Alright, er det på noen måte mulig å få points på US Marketplace da? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 La til svar til deg i posten over. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kan jeg kjøpe UK points og bruke de på norsk, ettersom begge er pal? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kunne noen linket til siden som selger 13mnd Live til ca samme pris som faktisk er gyldig i Norge? Husker veldig godt at det fantes en slik side, og fler epå forumet har benyttet den, men husker ikke adressen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 jasper1675 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 284kr Bestilte for en måned siden, funker som bare det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Jeg fikk "(4.42) Error 1024. Please go to http://www.microsoftpointsxbox.com/moreppinfo.php." "etter jeg hadde betalt via paypal. Og der måtte jeg fylle ut et par ting. Så det var ikke bare å betale med paypal og norsk kredittkort virker det som. Edit: Funket bra det. Jeg hadde surfet "anonymt" og "gjemt" ip adressen min. Det som var "feilen". " " Endret 17. desember 2008 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Funket ikke å kjøpe points for meg der heller, stod error: out of stock, er selfølgelig ikke fler igjen, men uansett. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kan man kjøpe MS point til EU-boxer på nettet, med paypal? Ønsker ikke å legge inn kredittkortet.. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 284krBestilte for en måned siden, funker som bare det! Ja der...^^^^^ Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Vil bare fortelle dere noe litt "rart" som skjedde når jeg bestilte live kode fra xboxliveuk76.com. Jeg bestilte, og betalte via paypal... Etter en liten stund fikk jeg en mail der det sto: Hello, your paypal address is unconfirmed, due to many fraudalent activity with paypal transactions we need scan from document who can confirm your address and personal information.We can accept scan from id identity,dirver license or even from expired credit card,if u can't send one of these documents we will send your money back. Waiting for your reply. Thanks. Til det svarte jeg: That sounds weird. You have my money, why don't you just send me what I have paid for? I won't scan anything for you, so if you can't send me the item, just give me my money back. Og en time senere kom Xbox live koden min... Så skjønner ikke hvorfor jeg fikk den .ailen om svindelgreiene.. Var dette et forsøk på svindel?? EDIT: Koden jeg fikk tilsendt funka værtfall... Endret 18. desember 2008 av HolyKrist Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 lukter DRITT av den tjenesten der. best å holde seg unna folkens. hjelper ikke om noen enkelte av dere har fått varene deres. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kjøpte med 2100 ms points fra playsmarty på ebay, UK selger. Funker å legge poengene inn, null problem på UK konto. MEN, det går ikke an å laste ned ting som ikke er kommer til norske marketplace, kunne f. eks ikke laste ned GTA: SA, det kom bare at det ikke er tilgjengelig fra min location, kunne derimot laste ned ting som er kommet til norge. Skuff, noen måte å "lure" IPen elns til å tro at jeg er i UK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå