Alpha_Male Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har funnet en del på nettet, men trenger det før lørdag så har ikke tid til å vente på en pakke. Jeg skal ha masse forskjellig småting, bl.a. en muddler. Noen som vet om en butikk som selger barutstyr i Oslo? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Muddler selger de vel i de fleste kjøkkenbutikker, men skal du ha mer spesialiserte ting ligger det en litt ned i Kirkeveien fra Majorstuen mot Frognerparken, (jeg husker ikke hva den heter, men den ligger på høyre side når du går nedover) og en i Bygdøy Allé rett ved Lapsetorvet. De selger vel det meste på GG i Torggata også, tenker jeg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Butikken the_last_nick_left snakker om heter Alt om bar og har alt du måtte trenge av barutstyr. de leverer til utesteder så det er ikke en ting de ikke har. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Husker dette var vanskelig å finne for flere år siden. Da måtte jeg til utlandet for å få tak i en boston-shaker. Glassmagasinet har nå litt standardutstyr du kan starte med. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 til og med Ikea har Boston-shakere så det har endret seg de siste par årene. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jøss, kan ikke huske jeg så dette sist gang jeg var der. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 de har hatt det på Ike apå Slependen de siste to årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå