Skogslik Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Ja har sendt dem en mail til dem nå, får det samme når eg sporer pakken nå og Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vent til 12-tida ca med å ringe. Det går nemlig en trailer fra komplett i 11-tida på formiddagen og en som går på kvelden igjen. Begge deler rekker postgangen i dag, men er jo ikke noen vits i å ringe og klage om den blir henta klokka 11 i dag uasnett. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Fikk en mail fra komplett nå. Her er det edi filene fra posten som ikke er helt oppe på nett. Pakken er sendt fra oss. Denne burde få sporing i løpet av dagen. så da er det bare posten som ikkje har oppdatert sporingen Edit: der får eg opp at den ble inlevert på 0024 Oslo postterminal kl 11.21 i dag. blir spennende dette her. Endret 18. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Fikk en mail fra komplett nå. Her er det edi filene fra posten som ikke er helt oppe på nett. Pakken er sendt fra oss. Denne burde få sporing i løpet av dagen. så da er det bare posten som ikkje har oppdatert sporingen Edit: der får eg opp at den ble inlevert på 0024 Oslo postterminal kl 11.21 i dag. blir spennende dette her. Har også tidligere erfart at sporing ikke oppdateres før varen er på omlasting i oslo. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) nå begynner eg og bli lei posten, dem sender altid varene til bergen, noe som ender i feilsending og dem må da sende til stavanger igjenn. tvn er på vei til bergen nå posten må vøre helt lost nå tildags. det med at dem sender til bergen har skjedd 3 ganger på rad nå med pakker. fra forsjellige butikker. Endret 19. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Mine pakker går som regel alltid via Bergen. Bor ca 1 time utenfor Haugesund mot Bergen. Det kan jo ha noe å si. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 fordi du bor i hordaland det.. all post som skal ut av fylket skal til stavanger .. jeg fikk min tv etter 3 dager, men jeg henta min tv på tollpost haugesund for jeg orka ikke å vente på at de skulle kjøre ut neste dag går stort sett ganske kjapt å få tilsendt ting haugesund... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Ikkje akuratt haugesund, den skal til Aksdal postkontor som er i Tysvær kommune. Endret 19. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
zalderach Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Posten flytter ikke på store kolli i helgene. Bare så du vet det. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ikkje akuratt haugesund, den skal til Aksdal postkontor som er i Tysvær kommune. Det står vel "registrert omlastningsterminal Bergen" regner jeg med? er ikke feil det, var i Omlastningsterminal i Haugesund før, når varene er i Bergen får jeg de som regel dagen etterpå. bor ca 2-3 timer fra Bergen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Posten flytter ikke på store kolli i helgene. Bare så du vet det. kommer vell ikkje før jul nå på grunn av idioti og latskap fra posten sin side. møkka bedrift. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Posten flytter ikke på store kolli i helgene. Bare så du vet det. kommer vell ikkje før jul nå på grunn av idioti og latskap fra posten sin side. møkka bedrift. Nå sier jo Posten klart fra om at transporttid er betydelig lengre før jul. Ellers tror jeg faktisk Posten i julestria flytter det meste av kolli uansett størrelse. Normalt er heller ikke brevhåndtering særlig effektiv i helgene. Endret 19. desember 2008 av Bolson Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 hehe. ikke noe nytt av posten sender pakker som ska til haugesund til bergen først. så til stavanger så til haugesund igjen. Detter har skjed meg alltid når jeg bestiller noe på nett. av og til går den t/r oslo - bergen så en t/r oslo - stavanger så kommer den til haugeby Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvis du har det så travelt med å få tv`en din i hus kunne du dratt på nermeste Elkjøp el.l. å kjøpt den og tatt den med hjem med en gang! Makan til mas har jeg ikke sett maken til. Det tar tid å frakte en svær tv så lange strektinger, lev med det..! -x- Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 dessuten sa vel posten at for å være sikker på å få noe som helst før jul burde det være postlagt innen 16. desember Lenke til kommentar
neoflare Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 dessuten sa vel posten at for å være sikker på å få noe som helst før jul burde det være postlagt innen 16. desember stemer nok det. litt seint ute med bestiling vist man vil ha pakka før jul. huske også at komplet ikke nødvendig vis får sendt pakka til posten samme dag som bestiling. avhengi av når man bestiler å hvor stor pågang det er der. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 synd dette... men han luringen som sier her at du burde kjøpt på elkjøp .. der er det dyrt ... du skulle heller tatt å fått det levert som expresspakke , koster 500kr men da hadde du hatt tv'en dagen etter du bestilte.. jeg bestilte med en 37" i vår og det gikk 15 timer fra jeg bestilte til jeg hadde varen. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 500 kr er mye penger når man handler TV til 10 000,- Lenke til kommentar
HAG Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvordan gikk det? Posten var åpen noen øyeblikk i Aksdal i går og?, var det i "provinsen min" ytterst i hardangerfjorden og eg fikk henta to pakker. Sendte et par returer "for seint" på fredag til Komplett, pakken gikk på lørdag og lillejulaften fikk eg mail fra Komplett om at varene var ankommet. Dette var den minste norgespakken, en 40" LCD er vel ca. på størrelse med en Europalle, skal transporteres stående og behandels varsomt - de oddsa trekker vel i negativ retning siden Posten "har mer enn nok" som skal flyttes på før jul... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 500kr er ingenting, iallefall når du tenkter på at tv'en sikkert kosta 2000kr mindre på nettet enn hva den gjør på elkjøp / expert .. for meg så var det vell brukte penger , iallefall når tven kommer så kjapt OG den kommer på døra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå