Frohman Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hei. Jeg er en 15 år gammel gutt som har spilt CoH over tre perioder, den første på 4-5 uker i sommer, så kom jeg tilbake til det en ukes tid i høst og nå er jeg tilbake og storkoser meg. Jeg liker å spille online, men syns det er kjedelig å bli stompa av grupper av venner som slår seg sammen og knuser randoms på nett, derfor søker jeg klan eller noen til å opprette en klan sammen med. Jeg spiller for det meste mot hard computers, siden jeg har en del NAT-problemer og det er vanskelig å finne et game. (Jeg trenger derfor noen til hjelpe meg å åpne de nødvendige portene med det samme. ) Foretrekkelser: Spiller både axis og allies, om jeg må, begge er finfine. Axis Foretrekker Wehrmacht. Blitzkreig på mindre baner(2-4), defensive på større(6-8). Liker ikke å spille Panzer Elite, men har ikke OF foreløpig, så det er ikke et kjempeproblem. Allies Foretrekker USA. Infantry company, med rangers og field artillery. British er også vel og bra. ------------------------------------------------ Jeg er moden, lærer raskt og har en del erfaring fra andre RTS-spill. Setter som moro øverst, men er seriøs når det trengs, og ikke så seriøs når det ikke trengs. Har i tillegg en ganske kraftig og stabil PC (specs i profil), og et solid nett. I tillegg snakker jeg bredt trøndersk. Alle liker trøndere. Send gjerne en PM eller hva det måtte være. PS: Noen som vet hvor jeg kan finne et norskt CoH community? Endret 17. desember 2008 av Frohman Lenke til kommentar
RIP Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 http://www.gamereplays.org/community/index...?showforum=2025 Der finner du mange tips til å spille som Werh Då må åpne portene i routeren din, det er portene: 6112, 30260 og 9100 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Supert! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå