Delta8 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei Har tenkt til å kjøpet meg et headset til å ha hjemme som kan dra litt bedre enn bare Koss Porta Pro. Bestile et sett Sennheiser HD 205, men det spilte som en gjeng sultne bakgårdskatter så jeg skal sende det tilbake. Jeg spiller for det meste rock, men må tåle musikk som "the killers" og "Kings of leon". Om det har en liten kakebit innefor spill er det alle tiders! Ser for meg noe som kan balansere akkustikk og bass og få en mild og flytende lyd med et rimelig komplett lydbilde. Grado har jeg hørt mye bra om, men ingen priser til mitt budsjett. Takker på forhånd, Swatteamet Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 det virker på meg som du har et godt lydøre, sannsynligvis bedre enn mitt og vet hva du vil ha, så jeg vet ikke hvor hjelpsomt dette er, men jeg har sennheiser pc161 (dataheadsett med mic) og jeg er veldig fornøyd. faktisk gikk jeg for samme headsett som forrige gang da micen på pc160 headsettet tok kvelden (kontakt problem i bryteren på ledningen) etter et par trofaste år med daglig bruk Lenke til kommentar
Delta8 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Tenkte på Goldring DR50 som har scort nesten full pott på alle tester slik jeg kan se det. Tydeligvis har de vært noen år på markedet, men slik henger jeg meg ikke opp i. De er store og tunge (mer teknologi, bedre lyd MUAHAHAHA ) så jeg har ikke tenkt til å bruke dem på byen, bussen osv... Nå har jeg ikke lest hvordan lydkvaliteten er bortsett fra "bra", men det skal i hvertfall ikke være noe å pirke på når det gjelder komfort, struktur, kvalitet osv... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 beyerdynamic skal også være veldig bra, men de eneste jeg har (såvidt) testa kosta 1500,- (dt770 ellno) så det er nok ikke så interessant. lese mye tester er bra, og kanskje et par utenslanske forum også. da får du mye info om ting. skal bli moro å se hva folk sier når de ser tråden her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå