Erlendz Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 jeg har fått en beta versjon av doom 3, men når jeg starter spillet blir skjermen grå og så stopper det. Jeg kopierte det rett fra en kompis så jeg vet at det virker. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 beta? Det er helt sikkert en alpha.... Beta'er er kjent for å vere ustabile og F**** opp PC'er Alpha'er er som regel enda mer ustabil. Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det finnes ingen Doom III-beta. Det du har lastet ned er en lekket alpha-versjon fra visningen på fjorårets E3-messe. Med andre ord ulovlig. Dette er ikke en demo og det er ikke en versjon som kan komme til å bli sammenlignbar med det ferdige spillet. Hold dere unna og vent til en offisiell demo blir sluppet, eller rett og slett vent til spillet kommer. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg håper at du har en skikkelig kraft pc! For tro meg! Doom3 alphaen trenger det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå