Hercules Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 hei forsiden til hardware vises med et stort hvitt gap mitt i og jeg lurer på hvorfor. jeg bruker explorer 8 beta 2 og dette har vert noen dager nå og har ikke skjed før. håper noen kan hjelpe. her er screenshot. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 jeg lurer på hvorfor. jeg bruker explorer 8 beta 2 Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 jeg vet jeg bruker beta versjon av explorer og at det kan oppstå forskjellige problemer av det. men jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å fikse det siden det ikke har vert slik før nå di siste dagene. eller om det rett og slett er en feil i nettlesern som kan ha oppstått men det er kunn her på hardware.no sin forside jeg får problemet. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Prøv Verktøy - Kompatibilitetsvisning som skal løse sånne problemer. Ser helt fint ut her hos meg Endret 20. desember 2008 av trn100 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du må nesten spørre utviklerene om det, vi støtter ikke BETA-versjoner av nettlesere. Per i dag er det hovedsakelig: -IE(6)7 -Opera -Firefox3x -Chrome Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Prøv Verktøy - Kompatibilitetsvisning som skal løse sånne problemer. Ser helt fint ut her hos meg takker så mye det fungerte utmerket. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Da kan Hr. Ueland legge til IE 8 Beta 2 Lenke til kommentar
saivert Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Du kan slå på kompatiblitetsvisning, men poenget er at IE8 Beta 2 nå følger standarder og da bør alle nettsider fjerne kode som er spesielt tilrettelagt for IE. Du kan nå bare lage en webside etter standardene og det vil se likt ut i Firefox, Opera og IE8. Det er det som er tankegangen her ihvertfall. Om det fungerer i praksis vet jeg ikke helt enda. IE8 som følger med Windows 7 passerte ihvertfall Acid2 testen: http://acid2.acidtests.org/ Endret 14. januar 2009 av saivert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå