Gå til innhold

Kjøpte nettopp en Xbox 360..


Actiii

Anbefalte innlegg

Heii..

 

Jeg kjøpte nettopp en xbox 360 på Elkjøp. den er nok en Falcon, men er det noen som vet noe om den nye Jasperen som kommer eller har kommet. er det noe stor forsjell at jeg burde bytte den jeg ellerede har kjøpt? har ikke åpnet den ennå.

 

 

Takker for svar

 

Actiii

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fatter ikke hvorfor folk bryr seg så jævlig.. Behold den, sjansen for å få rrod er veldig liten uansett.

Nei, bare 30%. Det er jo ikke mye, nei.

 

30% betyr ingen ting i seg selv. Hvis sjansen er 30% for å få rød rød for hver dag, er sjansen veldig stor for at du får det etter ei uke. Dersom sjansen er 30% for å få rød ring etter ett år, derimot, er ikke sjansen like stor. Og dersom du skulle få rød ring, må man jo faktisk bevege seg ned på butikken for å bytte den, eller hvis du mot all formodning ikke skulle klare det, kan du jo teknisk sett bare ringe inn?

Lenke til kommentar

Dersom du skulle være uheldig, kan du ringe microsoft, så kommer ups (de har vel slutta med dhl) på døra di. Har du en dør som åpner seg av seg selv, så trenger du faktisk ikke løfte på ræva en gang.. hehe.

 

og feilraten på dagens xboxmaskiner er veldig veldig langt fra 30%.. Mye mindre.. Men du må behandle maskinen pent. Ikke sleng den inni et skap. Den bør stå fritt, med god klaring til nærmeste enhet..

Lenke til kommentar
Men du syntes det var helt ok når den røk? Bot-mentaliteten på sitt beste.

 

2,5års levetid er ikke så ille? Jeg forventer ikke at xboxen min skal virke om 20 år... PC'n foreksempel kan godt være UTDATERT etter 1 år. Dessuten vet man at xbox hadde en dårlig førsteversjon. Men de har jobbet seg godt inn med garangti osv. Langvarig sint eller?

Lenke til kommentar
Men du syntes det var helt ok når den røk? Bot-mentaliteten på sitt beste.

Bot-mentalitet? Nå skal du roe deg ned med antagelsene og beskyldningene dine, lille solstråle. Hadde 2,5år uten feil på launch-konsollen min, ja. Da fant jeg ut at jeg ville ha en sort maskin med større HDD og HDMI. Hvis du nå ser etter vil du oppdage at jeg aldri har sagt at maskin røyk. Nei for den ble solgt og erstattet med en Elite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...