Actiii Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Heii.. Jeg kjøpte nettopp en xbox 360 på Elkjøp. den er nok en Falcon, men er det noen som vet noe om den nye Jasperen som kommer eller har kommet. er det noe stor forsjell at jeg burde bytte den jeg ellerede har kjøpt? har ikke åpnet den ennå. Takker for svar Actiii Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Fatter ikke hvorfor folk bryr seg så jævlig.. Behold den, sjansen for å få rrod er veldig liten uansett. OG skulle du få det, så har du garanti.. Jeg hadde ikke giddet å styre med det ihvertfall.. Lenke til kommentar
Actiii Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 OK tenkte det samme jeg og sjansen er liten. beholder den jeg. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Du har 30. dager å tenke på i alle fall Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 En nylig oppdatert tråd finner sin første "kunde" Guide: Elite, Premium eller Arcade Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Fatter ikke hvorfor folk bryr seg så jævlig.. Behold den, sjansen for å få rrod er veldig liten uansett. Nei, bare 30%. Det er jo ikke mye, nei. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det var launch konsollene og de opp til Falcon som hadde opp mot 30% feilrate. Falcon og oppover har drastisk nedsatt fare for RROD. BTW: Det er kun tillatt med fire linjer i signaturen på dette forumet, Only Chaos. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Behold den. Falcon er like stabil som alle andre konsoller. Lenke til kommentar
Storfjarp Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Fatter ikke hvorfor folk bryr seg så jævlig.. Behold den, sjansen for å få rrod er veldig liten uansett. Nei, bare 30%. Det er jo ikke mye, nei. 30% betyr ingen ting i seg selv. Hvis sjansen er 30% for å få rød rød for hver dag, er sjansen veldig stor for at du får det etter ei uke. Dersom sjansen er 30% for å få rød ring etter ett år, derimot, er ikke sjansen like stor. Og dersom du skulle få rød ring, må man jo faktisk bevege seg ned på butikken for å bytte den, eller hvis du mot all formodning ikke skulle klare det, kan du jo teknisk sett bare ringe inn? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Dersom du skulle være uheldig, kan du ringe microsoft, så kommer ups (de har vel slutta med dhl) på døra di. Har du en dør som åpner seg av seg selv, så trenger du faktisk ikke løfte på ræva en gang.. hehe. og feilraten på dagens xboxmaskiner er veldig veldig langt fra 30%.. Mye mindre.. Men du må behandle maskinen pent. Ikke sleng den inni et skap. Den bør stå fritt, med god klaring til nærmeste enhet.. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Uansett hvor bra garanti MS har, er det surt når den ryker.. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Men nå er det uansett liten sjangse for å få feil på dagens xbox`er. Jeg hadde for øvrig en maskin kjøpt 2.des 2005 i 2,5 år uten å måtte sende den inn... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Men du syntes det var helt ok når den røk? Bot-mentaliteten på sitt beste. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Men du syntes det var helt ok når den røk? Bot-mentaliteten på sitt beste. 2,5års levetid er ikke så ille? Jeg forventer ikke at xboxen min skal virke om 20 år... PC'n foreksempel kan godt være UTDATERT etter 1 år. Dessuten vet man at xbox hadde en dårlig førsteversjon. Men de har jobbet seg godt inn med garangti osv. Langvarig sint eller? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Bare å nyte konsollen du har kjøpt deg. Skal du hele tiden søke etter noe nyere, vil du aldri kunne kjøpe noe. Birger Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Men du syntes det var helt ok når den røk? Bot-mentaliteten på sitt beste. Bot-mentalitet? Nå skal du roe deg ned med antagelsene og beskyldningene dine, lille solstråle. Hadde 2,5år uten feil på launch-konsollen min, ja. Da fant jeg ut at jeg ville ha en sort maskin med større HDD og HDMI. Hvis du nå ser etter vil du oppdage at jeg aldri har sagt at maskin røyk. Nei for den ble solgt og erstattet med en Elite. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Så lenge du behandler konsollen din fint, fungerer den nok helt perfekt Jeg fikk min 360 dagen den kom ut i norge, og den fungerer fortsatt helt fint ^^ Lenke til kommentar
Actiii Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Tusen takk for alle svar.. beholder denne jeg alerede har.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå