Bruker-158599 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg vet at du jeg ikke kan ha 2 brannmurer innstalert på dataen. Jeg skal fortelle hvorfor det er 2 Jeg brukte comodofirewall før, men ved en systemgjenoppretting forsvant comodofirewall, så jeg instalerte online armor. btw windows live messenger forsvant også. Men nå så jeg at begge er på! Gikk på sikkerhets senteret å så på brannmur greia, da stod det at comodofirwall var på! Jeg bruker online armor, finner ikke comodo firewall i leggtil/fjern programmer. Nei, det går ikke å instalere comodo fordi det står at comodo er på maskinen allerde Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Windows tasten + R skriv inn regedit nå let i HKEY_CURRENT_USER - software og i HKEY_LOCAL_MACHINE - Software Endret 17. desember 2008 av Submit Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Windows tasten + R skriv inn regedit nå let i HKEY_CURRENT_USER - software og i HKEY_LOCAL_MACHINE - Software Der var den, kan jeg slette mappa? Nøkkelen? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 slett det som det står eks Comodo group på ikke noe annet Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 slett det som det står eks Comodo group på ikke noe annet Det var det jeg trodde men alle under nøkler skal også bli slettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå