Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

JEG ER SÅÅ FORELSKA! -I en jeg ikke kan få :/


Anbefalte innlegg

Kan det bli kjipere ? .. Jeg har vært forelska i denne gutten i 1 år nå , det er bare

noe ved han som er så utrolig tiltrekkende . Jeg har pratet en del med han , selvfølgelig. Men

i begynnelsen var det bare avstandsforelskelse .. Altså blikk og masse prating på msn ogsånn .

Og da ga han masse tegn til at han likte meg . Jeg var overlykkelig . Men nå har det nesten

gått et halvt år, og ting har ikke blitt bedre. Vi snakker ikke mye på msn lenger, noe som får meg til å lengte mer og mer etter han ! JEG VIL AT HAN SKAL BLI MIN!! Men jeg vet ikke hvordan ?!.

Jeg ser han på skolen vær dag, og jeg har på følelsen at han ser på meg, men er det bare noe jeg innbiler meg ? .

Jeg har møtt blikket hans mange ganger , men jeg er så usikker.. og når vi prater sammen klarer jeg ikke å være meg selv!! Han er den flørtete typen , han kommer hele tiden med teite sjekkereplikker som : "ååh , kan du tømme lommene dine , jeg tror du har stjålet hjertet mitt .. " F.eks .. og jeg vet jo at han kødder .. Også kommer han å gir

meg klemmer hele tiden ! Og mange ganger så går han helt oppi ansiktet mitt å ser meg rett inn i øynene , så tar han det "Engle blikket sitt " .. Som får meg til å smelte helt . Jeg tror nesten jeg svimer av der jeg står .

MEN JEG VET AT HAN BARE KØDDER ! . Eller gjør han ? . Han gjør det med mange jenter , bare for å kødde liksom .

Hvorfor er han sånn med meg ? :( . Jeg klarer det ikke lenger .. Og dere aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd

å slutte å like han . Men jeg får liksom flashback hele tiden .. av alle tingene han har sagt til

meg før som faktisk var seriøse .. Liker han meg eller ikke ? .

Det virker hvertfall som om at han prøver å få

meg til å like han .

 

Takk for dere som orket å lese dette .

håper noen av dere gidder å svare , før jeg blir helt fortvila her jeg sitter ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, det finnes jo bare en mulighet for å finne ut om han sier det bare på kødd eller om han faktisk mener det. ;)

Ja , og spørre han om det , eller om å si ifra at han skal slutte .

Det prøvde jeg å gjøre via en julekonsert på skolen , jeg lagde en sang , mens venninna mi spilte gitar .

Og den sange gjore det ganske klart for han tror jeg , men ingeting har forandret seg . Han er like flørtete som

før .

 

 

 

 

Jeg selv syns at han høres ut som en drittsekk.

Men du kan vel bare prøve å prate med ham og se hva han føler da.

Ja , men vi er på en måte ikke så gode venner , og til tross at

jeg blir veldig nervøs når jeg prater med han , blir det ganske vanskelig .

Men jeg kan jo prøve .

Lenke til kommentar

Han hørtes meget merkelig ut.

Unnskyld for at jeg sier det. Men virker litt dumt med überteite sjekkereplikker og plutselig.. Hva skal jeg si? .... Nærhet :p

 

For min del kan det virke som karen bare er ute etter å ha fler kort på hånda, som Zarac sa.

For alt du vet har han 2-3 andre på si også.

Btw, hvis du finner ut av at han ikke er noe å samle på, finne jo RPP-topicet der du kan finne (med fare for å virke homo :ph34r: ) en del kjekke gutter. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke prøve å oppnå no kontakt med han? Send han et par meldinger på facern og mobilen, så ser du med en gang om han er intressert eller ikke!

 

Hun finner ikke nødvendigvis ut av det på den måten når han er en type som liker å tease jentene.

Uansett om han er en teaser eller ikke så gidder jo han ikke å sitte å skrive flørtete meldinger til ei dame han egentli ikke liker. Hun skriver jo at hun ikke kjenner han så godt, så det hjelper nok sikkert å bli litt bedre kjent også.

Lenke til kommentar
Joda, Anthila. Noen gutter kan finne på å skrive flørtete meldinger uten å nødvendigvis like jenta spesielt godt. Spesielt om jenta har vist tydelig interesse.

Veldig sant, noen er veldig glad i å være likt

 

Be han gi faen i å flørte med deg, og at han ikke har sjangs uansett. Det er win-win situasjon. Enten slipper du at han trigger følelsene dine mer, ellers tar han det som en utfordring og kanskje går ordentlig tilverks istedenfor all teasinga

 

Om du vil glemme han, så kan du lese litt på det jeg har skrevet her. Det er egentlig myntet mot en gutt i en lignende situasjon, men rådene passer likevel

 

Good luck!

Lenke til kommentar
Gjest jeg er sånn også

Jeg liker og flørte med jenter og det er liksom noe som jeg liker. Jeg er ganske lik han du beskriver bare at jeg ikke bruker "überteite sjekkereplikker" men jeg sier da mye rart for det!:p

Jeg flørter kun med de jeg liker, og jeg liker det. :)

Lenke til kommentar
Han hørtes meget merkelig ut.

Unnskyld for at jeg sier det. Men virker litt dumt med überteite sjekkereplikker og plutselig.. Hva skal jeg si? .... Nærhet :p

 

Om det sjarmerer jenter i senk, hvem er du til å si at det er merkelig? Høres ut som nok et bevis på at det ikke er hva du gjør, men hvordan du gjør det som teller.

Lenke til kommentar
Han hørtes meget merkelig ut.

Unnskyld for at jeg sier det. Men virker litt dumt med überteite sjekkereplikker og plutselig.. Hva skal jeg si? .... Nærhet :p

 

Om det sjarmerer jenter i senk, hvem er du til å si at det er merkelig? Høres ut som nok et bevis på at det ikke er hva du gjør, men hvordan du gjør det som teller.

Er min mening at det er merkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...