Rincewind76 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har en nyinnkjøpt Acer Aspire One A150 med WinXP, og er litt usikker på hva som er mest taktisk å legge inn av videokodeker og antivirus. Tenker da på antivirus som er minst mulig bloated og krever minst mulig ressurser, og det samme angående videokodeker. Trenger å kunne spille av de vanligste(divx/xvid). Noen gode forslag? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Når det gjelder antivirusprogramer kan du se på Nod32 eller ESET Smart Security, de er de programene som bruker minst minne og cpu også har det kommet på førsteplass mange ganger på www.av-comparatives.org som er en veldig seriøs side. Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Takk for det, skal sjekke ut disse to Mtp kodeker; risikerer jeg at maskinen blir treig om jeg legger inn en hel kodekpakke som feks. cccp? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hær er absolutt ESET NOD32 eller ESET smart security det beste valget. Du får en 30-trial på eset.com... Angående videokodek; tenker du da må en avspiller? isåfall er VLC mest sansynlig det beste alternativer, jeg har enda ikke kommet over et format den ikke spiller av. I tilegg er denlite resursskrevende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå