eSuba Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har egentlig et stort problem..lekser er vanskelig for å få gjort , jeg legger meg sent hver dag. alltid trøtt . og jeg venter på at min pappa skal kjøpe ny pc til meg sånn at jeg kan spille igjen , men jeg er bare lei av å vente og jeg må spille fordi jeg kjeder meg noe veldig i ukedagene fordi jeg ikke får spilt . Eneste han sier er at han skal se på det men han skjønner meg ikke og det plager meg veldig mye og jeg er depserat , vet ikke hva jeg skal gjøre .. Jeg trenger å få spille for å få nok motivasjon til gjøre lekser og skolearbeid . jeg blir bare gående hjemme og ikke gjøre noenting , det er kjedelig det . Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg hjelp ? Jeg går på idrettslinja og det er en av de veldig tøffe linjene Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Uhm, hvis du ikke kan spille og dermed går hjemme og gjør ingenting - hvorfor ikke gjøre lekser? Og hvis du ikke har noe å gjøre, hva er da grunnen til at du legger deg sent? Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Sitter på forum og hører på musikk..xD bare surfer på nettet ^^ jævlig kjedelig men som sagt jeg syntes det er kjedelig og lekser gjør det enda kjedeligere så jeg klarer ikke gjøre lekser da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Prøv å gjør leksene, og styrk opp dagen med noe annet som f. eks gå på kino med venner eller lignende.. Dra til svømmehallen kanskje..? Leie en film? Gjør noe som underholder deg, så kanskje du får litt motivasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå