gaaserud Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei. Skal over og se en kamp i manchester snart, og skal være der fra fredag-søndag. Kampen er lørdag. Noen som har vært mye i manchester og som har noen tips angående overnatting? Er det lurt og bestille hotell før avreise, eller finner man lett et billig og bra alternativ direkte når man er der nede? Mvh Gåsa Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Midlands Hotel anbeafales! Har vært i Manchester en 5-6 ganger, og bodd 4 av dem der, ellers har jeg bod på Jurys Inn tror jeg det het, ihvertfall dit supporterklubben reiser. Men Midlands er min favoritt Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Midlands Hotel anbeafales! Har vært i Manchester en 5-6 ganger, og bodd 4 av dem der, ellers har jeg bod på Jurys Inn tror jeg det het, ihvertfall dit supporterklubben reiser. Men Midlands er min favoritt Midlands ja, ligger det enkelt til i forhold til old trafford? Er prisene høye? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tja, old trafford ligger et stykke utenfor sentrum, så man må ta taxi dit. Men det ligger ihvertfall veldig sentralt i forhold til sentrum av Manchester. Må innrømme at jeg ikke husker helt hva prisene ligger på, men det kan du sikkert finne på hjemmesiden: http://www.qhotels.co.uk/hotels/the-midland-manchester.aspx Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har overnattet på Sacha's Hotel to ganger med supporterklubben, heilt kurrant hotell midt i sentrum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå