aritalo Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Nei, du er garantert ikke den eneste som kommer alene, hvis du ønsker deg en date for kvelden så skaff deg en da vel! ikke gå glipp av russeballet ditt nei, det kommer du til å huske.. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Dropp hele driten, russetiden er bortkastet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Er nok ikke sært å gå alene, viktigste er vel å treffe andre mennesker og ha det gøy (og spise gratis middag). Foruten lurer jeg på, foregår det ikke spleising på skolen din? Da jeg var russ, ble det gjort trekning i en av VGS skolene (vi har to stk her) der guttene fra min skole ble spleiset med jentene fra den andre skolen og vice versa. Det var faktisk flere jenter enn gutter så jeg fikk to "borddater". Etter middagen droppet de meg og jeg fant på ting selv. Uansett, syns også du skal gå uansett hva. Er bedre å oppleve det alene enn å høre fra de andre om hvor bra kvelden var. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gratis er den ikke. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 De ballene jeg har vært med på har først og fremst vært ytterst kjedelige. Samme her, men nå har de vært uten alkohol da . Nesten ingen med date heller, men nå var dette i 10. klasse så kan vel ikke helt sammenlignes. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Herregud mann! Du er russ! Du skal ikke bry deg om andre detaljer enn om du har nok å drekka på Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Dustete drikkekultur. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er forskjell fra sted til sted hvordan man gjør dette med date. I større byer er det mer vanlig. I bygda mi er det ingen som dater, eller tar med date på ball osv. Hør med vennene dine, og gjør det samme som dem ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå