Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ball uten date?

Gjest Guest_usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_usikker_*

Det skal være ball for all russ nå her jeg bor, og lurte på om man må ha date for å være med på anledningen? Liksom, er det dumt å komme uten?

Skal være på en uteplass, og dresskoden er kjole/dress

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_usikker_*

hmm, kjenner ingen jeg vil ha med meg. Har ikke såå mange venner som skal, og de er ifra andre skoler, og har annet shit på gang. Litt dumt av meg å henge meg på de, også i tilegg ikke ha date?

Lenke til kommentar

Da det var russeball på skolen min ble det hengt opp en liste over hvem som skulle gå sammen, og en egen liste med hvilke tapere som skulle komme uten date :ermm:

Dropp familie og slekt, det blir utelukkende flaut og pinlig. Da kan du heller la være å gå, hvis du ikke kan gå alene.

Lenke til kommentar

De ballene jeg har vært med på har først og fremst vært ytterst kjedelige. Men sett vekk i fra det så har det vært like vanlig å gå med noen, som å ikke gå med noen. For meg personlig syntes jeg nesten det var kjekkere å bare gå med en haug med venninner. Men jeg gikk ikke på russeballet. Kanskje det er annerledes der.

Lenke til kommentar
hmm, kjenner ingen jeg vil ha med meg. Har ikke såå mange venner som skal, og de er ifra andre skoler, og har annet shit på gang. Litt dumt av meg å henge meg på de, også i tilegg ikke ha date?

Dette er en kjempemulighet til å bli kjent med nye mennesker :)

Snakk med alt og alle, og du kommer til å komme ut av ballet som kongen (dronningen?) på haugen!

Nå kommer du helt sikkert til å tenke "jammen, jeg tør ikke gå opp til villt fremmede og snakke.."

Og jeg hadde akkurat samme problemet selv før. Men for en stund siden tok jeg et valg om å bli mer sikker på meg selv, og snakke med alle jeg hadde lyst til å snakke med. Og det var akkurat det jeg gjorde.

Tenk ut noen morsomme samtaleemner på forhånd som du kan ha i bakhodet, så du alltid har noe å snakke om hvis samtalen går i stå.

Ha et eneste mål for kvelden, og det er å tørre å gå opp til mennesker. Om du snakker med de i 30 sekunder, eller 15 minutter, det får tiden vise, men tør å gå opp til de og begynne en samtale.

Bare ikke vær den personen som sniker seg opp til en gruppe, blir stående taus og høre på, for å så slenge seg inn i samtalen.

Avbryt gjerne samtalen dems for å få snakket om ditt emne.. Alle syns det er greit å bli avbrutt, så lenge det du kommer med er intressant. :)

Hopp ut av sikkerhets-sonen din, og grip kvelden! Tro meg, du kommer til å ha tidenes morsomste kveld. Uansett om du blir avblåst av noen av de du snakker med, så er fortsatt "jeg turte!"-følelsen noe av det beste som finnes! :)

Lenke til kommentar

Er det ikke en eneste jente i klassen eller andre klasser som du har snakket litt med som heller ikke har date? Er jo mulig de tenker likt og er redd for å gå uten date og vil bli glad om du spør. Trenger ikke å ligge noe mer i det enn at dere går sammen, trenger ikke være en "date-date"

Når det er sagt var det egentlig ingen som hadde date når vi hadde såkalt rosettball i forbindelse med russefeiring.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Hos oss går kun de som er kjærester sammen...

Det beste med ball er jo nettopp å være litt på sjekkern^^ det er garantert massevis av søte, single og villige "russejenter" der;)

Hehe, er det et utbredt fenomen at jenter som ikke er russ (fordi de er yngre, eldre?) dukker opp på russeball?

Endret av Modeswitch
Lenke til kommentar
Det skal være ball for all russ nå her jeg bor, og lurte på om man må ha date for å være med på anledningen? Liksom, er det dumt å komme uten?

Skal være på en uteplass, og dresskoden er kjole/dress

I hine hårde dager gikk jeg uten, og havnet ved siden av _den_ sure røya... Medbrakt er nok best,men det er da alltid opp til hva du selv gjør utav det.

Lenke til kommentar

Du er bare russ én gang (de færreste får to russetider, ihvertfall :p) - grip sjansen! Om det blir teit så drit i det, du er jo russ ^^

Vet du ikke om noen stedet hvor det skal være vors? Jeg er helt sikker på at du bare kan henge deg på, så lenge du er ålreit mot folka der :)

Ikke spy i senga deres, slik jeg gjorde :p

Lenke til kommentar
Let me burst your bubble: Du er ikke hovedrollen i en amerikansk high-school film. Jeg visste ikke engang at folk tok med seg date på ball. Faen så sært.

Åssen sær boble lever du i?

Alle vet at det er stas å ha med seg ei heit jente som date på ball....

Lenke til kommentar
Let me burst your bubble: Du er ikke hovedrollen i en amerikansk high-school film. Jeg visste ikke engang at folk tok med seg date på ball. Faen så sært.

Har aldri bedt ut en jente på date, aldri bedt en jente på ball.

Da har du mer å velge i til etter festen. ;)

Lenke til kommentar

Har aldri bedt ut en jente på date, aldri bedt en jente på ball.

Da har du mer å velge i til etter festen. ;)

Aldri bedt en jente på date, og aldri bedt en jente på ball?

Høres mer ut som Approach Anxiety, enn et valg for å være helt ærlig..

Lenke til kommentar
Aldri bedt en jente på date, og aldri bedt en jente på ball?

Høres mer ut som Approach Anxiety, enn et valg for å være helt ærlig..

Jeg sa ikke at jeg aldri har vært med en jente før, jeg sa bare at jeg aldri har vært på date. Det er så utrolig harry spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...