Knurtelurt Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har nå bestemt meg for å gå "ett skritt lengre" med gamingen min og skal kjøpe meg headset og tastatur Jeg har bestemt meg for at headsetet skal bli "Steelseires Siberia / Icemat Siberia" Men for all del. kom med tips til andre alternativer. Jeg har foreløbig bestemt meg for dette på grunn at størrelsen på puten som dekker øret, og hvordan headsetet sitter på hodet Innen tastatur har jeg foreløbig bestemt meg for Logitech G15. men samme som med headset kom med tips til andre alternativer OG til siste sak. jeg har sett på Psdata. og de skal ha 1100 for Logitech G15 og Steelseries Siberia Headset: 500 Tastatur: 600. Så da lurer jeg på om noen vet om noen som selger dette billigere? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Kjøp steelseries 5H v2.. Dette er mye deiligere enn siberia har jeg hørt å lest..... Kjøp steelseries 6G... Kjempe tastatur.. Endret 25. desember 2008 av SaitekQ Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Kjøp steelseries 6G... Kjempe tastatur.. Akkurat dette kommer veldig an på hvordan du liker oppsettet. Er du opptatt av responsive fjæringstaster: Steelseries. Liker du hurtigtaster? Kjekt og ha i WoW og CS (Buy menu).. sparer tid omså. Også har du jo alltids den lille skjermen som forteller klokken\cpubruk\rambruk\Download speed og slikt. Når det gjelder gaming, er Steelseries overlegent å "bruke", altså tastene er gode i spill og slikt. Eneste mangel er vel hurtigtaster, og ikke deilig og skrive med på grunn av tastene kjennes harde ut og man blir nesten litt "sliten". Men dette er min mening! Du bør vel teste ut hva du liker best av tastatur, før du kjøper. Edit: Har selv ikke hatt mye bruk for hurtigtastene, men så spiller jeg ikke noen spill det kunne vært nyttig (Live for speed, BF1942 osv) Endret 21. desember 2008 av Applebee Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det som applebee sier at tastene føles harde ut er en vanesak.... Med engang jeg prøvde tastaturet ( G6/G7 ) så føltes tastene ekle og harde ut.. Men nå som jeg er vandt med det syns jeg alt annet tastatur virker rett å slett rart ut Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Det som applebee sier at tastene føles harde ut er en vanesak.... Med engang jeg prøvde tastaturet ( G6/G7 ) så føltes tastene ekle og harde ut.. Men nå som jeg er vandt med det syns jeg alt annet tastatur virker rett å slett rart ut Det er jo en selfølge. Når man er vandt til et tastatur, vil alle andre tastatur bli "merkelige" å bruke. SteelSeries 6G passer ikke til alle.. Endret 23. desember 2008 av Applebee Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Ja, selfølgelig blir man vandt med tastaturet man bruker, men det er jo også forskjell på tastarurene, Men ville ikke han ha gaming utstyr? Da er jo steelseries noe av det beste.. Endret 23. desember 2008 av SaitekQ Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Der kom svaret ja. Og jo, han ville ha Gaming utstyr, men uansett så er ikke Steelseries det beste tastaturet innenfor all gaming. Veldig få tastatur som er beregnet for absolutt all gaming. Ta f.eks G15, er du opptatt av Hurtigtaster? Hvor står valget da: G15 eller Steelseries? Nå har jo Trådstarter sagt veldig lite om hva tastaturet blir brukt til, annet en Gaming. H Til trådstarter: Hva spiller du? Endret 23. desember 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Jeg har steelseries 6G. Er ganske fornøyd, tastene er responsive og føles bra. Ulempene er høy lyd på tastene. Det er det tastaturet jeg har hatt som gir fra seg høyest lyd faktisk. Kanskje også at det blå lyset er litt for sterkt, kan bli irriterende. tenker på lyset som viser om capslock, numlock og scrollock er på. Endret 23. desember 2008 av Kron Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg har steelseries 6G. Er ganske fornøyd, tastene er responsive og føles bra. Ulempene er høy lyd på tastene. Det tastaturet jeg har hatt som gir fra seg høyest lyd faktisk. Kanskje også at det blå lyset er litt for sterkt, kan bli irriterende. tenker på lyset som viser om capslock, numlock og scrollock er på. Er enig i at tastene er responsive, men jeg mener tastaturet har mangler: Hurtigtaster, volumkontroll og bakgrunnsbelysning. Men anyway, kan ikke si meg særlig fornøyd med G15 akkurat nå, og det vet nok SaitekQ hvorfor xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Jeg har steelseries 6G. Er ganske fornøyd, tastene er responsive og føles bra. Ulempene er høy lyd på tastene. Det tastaturet jeg har hatt som gir fra seg høyest lyd faktisk. Kanskje også at det blå lyset er litt for sterkt, kan bli irriterende. tenker på lyset som viser om capslock, numlock og scrollock er på. Er enig i at tastene er responsive, men jeg mener tastaturet har mangler: Hurtigtaster, volumkontroll og bakgrunnsbelysning. Men anyway, kan ikke si meg særlig fornøyd med G15 akkurat nå, og det vet nok SaitekQ hvorfor xD ja, det har jo ikke hurtigtaster, volumkontroll( spesielt irriterende) eller bakgrunnsbelysning. Men jeg har hatt et tastatur som heter saitek eclipse 2. Og etter erfaringen med bakgrunnsbelysningen på det, så mener jeg at det ikke er nødvendig. Det er bare et gadget for å imponere. Steelseries 6G har jo en stor fordel på pris da Endret 23. desember 2008 av Kron Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Og etter erfaringen med bakgrunnsbelysningen på det, så mener jeg at det ikke er nødvendig. Det er bare et gadget for å imponere. Det er vel smak og behag, men er jo mulighet for å slå av bakgrunnsbelysning da Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Men kan vel si at bakgrunns belysning er både bra men også unødvendig.. Bra viss du sitter i mørket men når man skriver/Gamer så ser man vel ikke ned på tastene så mye.. Veldig arti på lan da å ha skikkelig julelys tastatur Endret 24. desember 2008 av SaitekQ Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Men kan vel si at bakgrunns belysning er både bra men også unødvendig.. Bra viss du sitter i mørket men når man skriver/Gamer så ser man vel ikke ned på tastene så mye.. Veldig arti på land da å ha skikkelig julelys tastatur Unødvendig og unødvendig. Er vel ikke unødvendig om man har muligheten for å slå av, OG se tastene i mørket? Julelys? Aldri hørt om et tastatur som kjører forskjellige farger samtidig xD (Kanskje LED-lys på jule-treet til neste år?) Endret 23. desember 2008 av Applebee Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jo det har du 2 ord.. Saitek Cyborg? http://www.productwiki.com/upload/images/saitek_cyborg.jpg + at julelys trenger ikke å være i forskjellige farger Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jo det har du 2 ord.. Saitek Cyborg? http://www.productwiki.com/upload/images/saitek_cyborg.jpg + at julelys trenger ikke å være i forskjellige farger Jaja, nå går det litt for offtopic her. Trådstarter må nesten prøve ut tastaturene før han\hun velger...Bør i allefall prøve de xD Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Selv sitter jeg her med et Logitech G15 tastatur. Jeg kan anbefale dette. Helt nydelig, jeg fatter ikke hvordan folk kan misslike dette tastaturet. Merkelig spørr du meg. Og lysene er det absolutt ingen fare med. De kan du jo bare skru av. Vanvittig godt å skrive på også. EN DRØM! -Corsair Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Derfor jeg ikke liker det er fordi det er så stort, masse hurtig taster som jeg ikke har bruk for i det hele tatt.. Sikkert bra for de som trenger det men jeg vil ikke ha et tastatur som er så stort pga jeg bruker å dra bort til venner og sånt, da vil jeg ikke ha et tastatur som tar hele borde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Så hvilket tastatur har du bestemt deg for? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Derfor jeg ikke liker det er fordi det er så stort, masse hurtig taster som jeg ikke har bruk for i det hele tatt.. Sikkert bra for de som trenger det men jeg vil ikke ha et tastatur som er så stort pga jeg bruker å dra bort til venner og sånt, da vil jeg ikke ha et tastatur som tar hele borde Men nå var det jo ikke deg tråden var til-egnet til heller da? +At det "nye" G15 har mindre hurtigtaster (Da få trenger alle), og tar dermed mindre plass. Snakk om sikkert 4cm elller noe slikt (Kan være avgjørende) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå