Eivind_bh Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har hatt diverse DELL laptoper opp igjennom årene nå, og det trengs nå en utsikftning. Jeg er mye på farten, og er veldig avhengig av at laptopen fungerer, og er stabil. Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å gi noen anbefalinger på laptops, mer egnet for bedriftsmarkedet. De kriterier jeg har: - 12-13" skjerm - Mulighet for dockingstasjon - Minst 250gb harddisk - Helst windowsXP Ellers så toppspecca som mulig Pris er irrelevant Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Lenovo har noen fine 12-13". Mange som bruker de i jobbsammenheng. Lenke til kommentar
otis Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ja, normalt sett så ville jeg ha anbefalt en PC fra HP, men de har ingen å tilby, med dine krav. Så da blir det nok Lenonvo som jeg anbefaler. Men tror du vil slite med å finne noen med alle krav som du har satt opp. Så stor disk er litt uvanlig på jobb maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå