ThoooR Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hei Skal en litn påsketur til Gran Canaria, og jeg bare lurer på om d er noe datarelatert, eller elektroniske ting generelt, som er billigere å kjøpe der nede. Eller om d bare er spritn... Ellers kan jo folk komme med gode råd hva vi skal gjøre der nede oxo Lenke til kommentar
tZar Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Ellers har de jo ofte sånne Xin1 spill til nintendo, sega, gameboy osv Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 billige horer der nede hvertfall Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Kunst av César Manrique, pass deg for merker som Teknics o.l. Lenke til kommentar
Ingemann Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 elektronikk er generellt billig dær. Men pass opp; det er veeeeeldig mye b produkter og en del kopier ute å går.... mitt tips er å holde seg unna turist kjøpesentre Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 data ting er ikke spes billigere der nede ps bodde der i tre år så dette vet jeg kjøp ting i norge du Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hverken data eller videokamera/digitalkamera er ekstremt mye billigere der nede. Billiggreiene du ser (type DV-kamera til 199 euro) er brukte ting som blir tatt i innbytt ved kjøp av nytt. Kan du kunsten å prute SKIKKELIG, så kan du finne noen varp. Jeg ville heller holdt med til de sikre butikkene/kjedene, og ikke butikkene du finner på strandpromenadene også... Selv om de er litt "dyrere". Lenke til kommentar
adyton Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Datating er ikke noe spes billig rundt om i verden. Der tror jeg norge ligger ganske godt ann. Er veldig god konurranse her i norge når det gjelder data deler. Har ikke funnet noe billige spill i utlandet heller, wc3 kosta faktisk 600 spenn på dagligvarebutikken i USA. En ting jeg vet at man kan tjene penger på er fjernstyrt bil. Kjøpte med en til 5000 nok som ville ha kosta ca 9-10000 i norge Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 jeg har vært der en 8 ganger nå....og jeg sier deg: IKKE KJØP DER...bare humbug handlere. Hvis du skal kjøpe noe, så dra i alle fall til las palmas Lenke til kommentar
shakur Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 "Da jeg var i Gran Canaria kjøpte jeg en kanarifugl. Da jeg kjøpte den var den så blank og fin, men når jeg kom hjem hadde den begynt å flasse. Da skjønte jeg at de bare hadde malt den!" Du skjønner den når du har vært der..... Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 billige horer der nede hvertfall :o Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Ellers har de jo ofte sånne Xin1 spill til nintendo, sega, gameboy osv Det finnes ja. Bare at det er ikke så kjekt når mange av spillene er like, men har forskjellige navn... Nei, kjøp noe flytende gjennomsiktige greier Lenke til kommentar
Tim Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Kjøp fake merkeklær! Nå er jo sommermoten kommet osv. Kjøp "kafee" briller. Sånnei fks Guchi her koster 2000kr. Der får du de for 50spenn!! Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Digitalkamera er ganske billig der nede, men pass deg for at du ikke blir lurt av selgerene. Sjekk norske priser før du går i butikken, og bestem deg på forhånd hva du er ute etter. Du MÅ prute. Kjøpte et Fujifilm Finepix F401 for 330 euro på FuerteVentura for en måneds tid siden. Ca 1000 kr billigere enn i norge Lenke til kommentar
marSwin Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 man drar ikke til gran canaria for å kjøpe datadeler! man drar til gran canaria for å drikke og titte på damene Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 pruting lønner seg jo nesten alltid der nede da brudern sparte seg nesten 1000kroner på å prute på en cd-spiller der nede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå