NorvegianDad Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Jeg greidde å klemstre tlf min idag på jobb og det resulterte i at skjermen ble helt merkelig, det ser ut som skjermen er helt knust,men bare på innsiden. På selve skjermen er det ikke en skramme.Tlf fungerer sånn at jeg kan ta den av og på,jeg ser at det kommer lys når jeg tar av og på tastelåen også,men kan ikke se noe som helst ellers. Dette er bilde mens tlf er på. Noen som vet om dette er fiksbart og om det er noen rimelige verksteder i bergen? Endret 17. desember 2008 av BacardiKillah Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jo, selve LCD skjermen er nok knust, det som ikke er knust er plast dekselet utenpå skjermen. Koster sikkert en snau tusenlapp og bytte. Kjenner ingen rimlige verksteder i bergen desverre. Lenke til kommentar
KHE Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hmmm, jeg har også klemt i stykker skjermen på min E66 i dag Ser ganske så likt ut... Har antagelig skjedd når jeg satt meg inn i bilen med tlf i lommen. Ikke en ripe i tlf. Men jeg har heldigvis ca én mnd igjen på forsikringen, så jeg håper den dekker det. Passet mindre bra no rett før jul uansett!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå