MafiaHjelp Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvordan kan jeg lage et teksbasertmafiaspill med funpic som database? Hvordan legger man inn noe man har lastet ned, som hovedkildekodene? Hvis dere trenger eksempel så er www.northm.moo.no et eksempel. Jeg vil lage noe lignende. Takk på forhånd Lenke til kommentar
MafiaHjelp Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Ingen som kan noe om det? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Folk er antaklig bare drittlei av mafiaspillspørsmålene. De fyller opp forumet med alle mulige slags idiotiske spørsmål som enhver php-programmerer burde klare å svare på før de i det hele tatt vurdere og lage et mafiaspill. Lenke til kommentar
MafiaHjelp Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Javell, jeg kan bruke det med men jeg er ikke så god på funpic siden... Det er stor forskjell Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 MafiaHjelp skrev: Javell, jeg kan bruke det med men jeg er ikke så god på funpic siden... Det er stor forskjell Da lærer du deg å bruke den såkalte "funpic"-siden... Lenke til kommentar
OISNOT Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 MafiaHjelp skrev: Hvordan kan jeg lage et teksbasertmafiaspill med funpic som database? Hvordan legger man inn noe man har lastet ned, som hovedkildekodene? Hvis dere trenger eksempel så er www.northm.moo.no et eksempel. Jeg vil lage noe lignende. Takk på forhånd Erm, er ikke funpic.de en hosting service? Det ser ikke ut som en database, slik som postgresql eller mysql. Kanskje du bør lese en programmeringsbok eller et tutorial i grunnleggende PHP. Og "Hvordan legger man inn noe man har lastet ned, som hovedkildekodene?". Skal du stjele koden fra www.northm.moo.no? Du får forresten ikke ut PHP kode (hvis de ikke har gjort en feil eller gir ut koden som åpen kildekode). Lenke til kommentar
MafiaHjelp Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg skal ikke ta kodene til northm. Det er en venn av meg som eier. Jeg vill bare bruke han som eksempel. Jeg klarte og lage databasen. hvordan legger jeg nå inn alle kildekodene inn i databasen? Lenke til kommentar
TheDarknessOberst Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 MafiaHjelp skrev: Jeg skal ikke ta kodene til northm. Det er en venn av meg som eier. Jeg vill bare bruke han som eksempel. Jeg klarte og lage databasen. hvordan legger jeg nå inn alle kildekodene inn i databasen? Hvorfor skal du legge kildekodene inn i databasen ? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 MafiaHjelp, jeg tror egentlig du bare sitter og lurer deg selv ... Jeg tror du rett og slett kan begynne her jeg: http://www.w3schools.com/html/default.asp Lenke til kommentar
MafiaHjelp Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg skal ikke legge inn hans koder, jeg har egenemen jeg lurer på hvordan jeg legge de inn. Jeg fant et sted man da kom det bare masse error Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 MafiaHjelp skrev: Jeg skal ikke legge inn hans koder, jeg har egene Dersom du ikke en gang vet hvordan du laster opp kode, så er den absolutt ikke din egen. Ordene du leter etter er kanskje en annens. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kan vi få se et eksempel på hva slags kode det er du snakker om? Lenke til kommentar
MafiaHjelp Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Det du siterte skrev ikke jeg... Jeg skulle laste ned ferdiglagde som på : http://www.freewebsitetemplates.com/?x=0&y=0 Det er ikke det han har grunnen til at jeg nevnte av var fordi jeg skulle lage en side på samme måte men ikke med samme innhold! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jo, det skrev du faktisk... Trykk på den lille pila i sitatet hans, så finner du fort ut når du skrev det. Det er ingen mafiakode på den linken der? Og ingen av kodene der skal legges inn i noe database? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Lær deg å bruke PHP før du spør om noe her i forumet, med mindre spørsmålet handler om å lære noe. Samme som at jeg skulle spurt om hvordan man lager et brød når jeg ikke vet åssen ovnen funker Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Og heller ikke vet hva deig er... Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 BeFs skrev: Og heller ikke vet hva deig er... Blir jo det! Back to topic: Lær deg åssen du skrur på ovnen og hva en deig er så kan du spørre på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå