rabagast3 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hai vet det er mange andre slike poster, og hater de. Derfor lager jeg en til. Ok her er inholdet: -MSI 645 hoved kort(kvittering med garanti) -Intel Prosessor 1.7GHZ(kvittering med garanti) -DVD spiller -Q-teq miditower kabinett(kvittering) -Sapphire radeon 9000 skjermkort(kvittering med garanti) 64MB ddr minne -256MB ddr PC 2100 minne -IBM 180GXp harddisk 60 GB (kvittering med garanti) -Seagate 20GB -Compaq S720 skjerm (kvittering med garanti) -Nettverks kort 10/100mb(kvittering) -Nettverks kabel -diskett stasjon -Tastatur med snar veier -Skrolle mus -Høytalere Leveres med drivercdeer. De delene med kvittering er bare ca 1mnd gammelt. Leveres med xp innstalert. samt iso filer over hele 60GB HD (filmer/spill/musikk/programmer(bare nye ting). Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det å selge Piratkopi er straffbart, og er noe det slåes hardere ned på enn å gi til venner, bare så du er klar over det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 passe idiot å "reklamere" for at man er villig til å "selge" pirat sotware/osv.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 rabagast: vil nokk anbefale deg å slette WinXp og heller levere en "ren" maskin. Og jeg vil tippe en ca 3-4000Kr for tingen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Sjekk pris på samme delene hos webshoppene inkl. frakt osv. og dele med 2 (to) = ca. pris du kan oppnå. vekk med warez ellers kommer Ueland85 og tar deg Edit: Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Leveres med xp innstalert. samt iso filer over hele 60GB HD (filmer/spill/musikk/programmer(bare nye ting). Er vel ikke særlig lurt å reklamere med at du har piratkopier rundt 3k vil jeg tro på prisen. Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 er original windows xp med alt av papirer. Iso filene er redhat 9++ annen gratis programvare. Filmene er slike som er gratis å laste ned fra nettet. Trenger jo ikke å si dette i en annonse vel Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg vil tro at du kan få rundt 3-4K Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 sell maskinen din til noen som er uten etter en rimelig maskin(noen som ikke har peiling)...men formater diskene først..da kan du få opp imot 5000,- eg gjorde d samma rett før jul..med en litt sprekere maskin, fikk 6500,- m/17"skjerm..eg satt den sammen for 7700,- 1 år tidligere.. bygde meg ny for et par måner siden for 7200,- se sig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå