DarkouZ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har 2 maskiner med XP og begge maskinene finner hverandre. Problemet er når jeg prøver gå inn på en av maskinene fra den andre. Jeg får opp en dialogboks hvor det står sånn pålogging info. bruker: "*/Guest" og passord står det ingenting. Jeg kan bare skrive inn info på passord, men ikke på brukernavn. Hvor skal jeg registrere nettverksbrukere? Og hvordan få dette til å fungere best mulig? Guest konto er slått av. Hvis jeg slår den på får jeg bare en feilmelding. Det er en tvista kabel mellom maskinene mens den ene av dem har 2 rj45 utganger hvor den andre går til internett. Noen som vet hvordan jeg kan løse problemet? Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 du må sette opp sharing av diskene på maskinen for at du skal få tilgang på de. Ellers blir du spurt etter brukernavn passord. Selv om det kommer opp guest som du sier så går det og med de andre brukerne på den aktuelle maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå