Alex_TempoCorvette Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvor mye bør man legge av konfirmasjonspengene hvis man skal ha en grei Tempo inkludert alle andre utgifter og forsikringer? Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvor mye bør man legge av konfirmasjonspengene hvis man skal ha en grei Tempo inkludert alle andre utgifter og forsikringer? Hvorfor kjøpe deg en tempo hvis du ikke er blod fan av de? kjøp deg heller en gammel vespa <3 Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Bare å lete rundt på finn.no og autodb.no, finner mange der. Siden det er veteran tror jeg ikke det koster noe i året å ha sykkelen, tror jeg. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har hatt et par Tempo'er selv, men det er mer skruing enn kjøring. Kjør litt, skru masse osv. Så med mindre du er flink med hendene hadde jeg ikke valgt Tempo. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har hatt et par Tempo'er selv, men det er mer skruing enn kjøring.Kjør litt, skru masse osv. Så med mindre du er flink med hendene hadde jeg ikke valgt Tempo. Enten er du bare uheldig, eller så har du rævkjørt mopeden Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Da har jeg vært uheldig, men pappa sier det samme, som stort sett BARE hadde Tempo som liten. Lenke til kommentar
Alex_TempoCorvette Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Da har jeg vært uheldig, men pappa sier det samme, som stort sett BARE hadde Tempo som liten. Da er det sikkert en grunn til at han hadde bare Tempo som liten.. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fordi han likte å skru ? Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Du kan si det sånn, faren min hadde tempo da han var liten, og den har vi fortsatt - går og går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå