ttt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Mafia er eit fantastisk spel. Truleg det beste spelet av den typen. Får berre håpe at magien frå det første spelet er overført til nummer to. Då er i alle fall neste haust, og vel så det, redda. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Mafia var et veldig bra spill. Spilte det for første gang nå i høst. Det eneste som irriterte meg var trege biler og himla lange kjøreturer hele tiden. Dersom oppfølgeren fikser det, så blir dette et sikkert kjøp for min del. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Blir jo langt raskere biler nå som spillet foregår etter krigen. Det ser man jo også i traileren. Sangen i traileren er Little Richard med Long Tall Sally fra 1956, så det sier litt om tidsperioden. Dette er jo også på samme tid hvor Gudfaren I og II foregår, så forventer mange referanser fra dem. Sammen med Alan Wake er dette mitt mest etterlengtede spill for 2009. Begynner forresten å få dekket mange tidsperioder nå: 30-tallet: Mafia 40-tallet: L.A. Noire (kommer 2009/2010) 50-tallet: Mafia II 60-tallet: GTA: London 1969 70-tallet: Driver 80-tallet: GTA: Vice City 90-tallet: GTA: San Andreas 00-tallet: GTA3/GTA4 Endret 20. desember 2008 av kilik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ja, nå mangler vi bare 20-tallet, som helt klart er det råeste. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Gleder meg så SYKT! Blir kvaliteten på spillet noe i nærheten av 1'ern, bare med trailerens grafikk må dette bli et av tidenes spill. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Mafia knuste GTA i sin tid. Har i tillegg lest at Mafia 2 kommer til å ha bedre ødeleggelsesmodell på bilene enn i Burnout Paradise. Hvor heftig blir ikke det? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ah, så herlig! Det ser fantastisk ut Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Dette blir nesten garantert det beste spillet i 2009 (sett at det ikke blir utsatt ) Originalen er en av mine favorittspill, og med tanke på at dette vil ha en nesten dobbelt så lang story, må det jo bli dobbelt så bra! Endret 21. desember 2008 av Baron_Baron Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Ja, fy, dette blir vilt! Fra det jeg har sett i traileren, så ser det ut som om utviklerne treffer spikeren på hodet igjen, hva gjelder stemning. Grafikken så også rimelig bra ut, og med tanke på den gode grafikken Mafia hadde i sin tid, er jeg ikke tvil om at det vi ser er det vi får. Huff, jeg gleder meg. Endret 24. desember 2008 av JulianR Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 YES! Jeg fikk PS3 til jul, da skal jeg ha MAFIA II på ps3 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Årets spill 2009. Ser jo helt sykt ut. Og endelig et free-roaming-drive-and-shoot(frdas )-spill med snø. Får håpe det ikke var Trailer-only effekter. Endret 24. desember 2008 av Villanden Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 endelig enda en spilleutvikler som fokuserer mye på spillinnholdet om man skal tro hva som er skrevet og hvis gjennom videoer til nå. har mange gode minner fra mafia 1, aldri har jeg opplevd maken til spill. musikken, stemningen, oppdragene og alt som gjør mafia til et unikt spill. i disse tider der wannabe gansta spill er på toppen trenger vi en pause fra disse standart spillene og til et spill som har klasse, stil og manglende som ingen andre skyte/kjøre spill har klart å gi til nå. håper for all del at når mafia 2 kommer at jeg kan kjøre det på lavest grafikk som mulig siden min økonomi ikke kan ha råd til en ny pc Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Enda en trailer for de som ikke klarer å vente: Her! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 hehe, beklager å måtte skuffe deg, men den trailen er over et halvt år gammel Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 ole_marius, den traileren er helt ny. Skal du bare kødde, så kan du bare dra en viss plass. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Whatever da, jeg hadde ikke sett den, og ville dele. DUuh. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 ole_marius, den traileren er helt ny. Skal du bare kødde, så kan du bare dra en viss plass. rart, hadde vist om den trailen i 6 måneder snart, og er meget rart at man ikke kan slenge en spøk til dere. dere tar jo alt så alvorlig Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg tok det ikke alvorlig Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 da så... der ble jeg litt lettet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kanskje saftpresser gjorde det, men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå