JulianR Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Desidert den beste traileren jeg har sett på lenge. "Bare" litt under ett år igjen. Trailer Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Den kirken ligner på den i det originale spillet. Heh, jeg må spille det originale nå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ser helt fantastisk ut, dette skal jeg ha. Når kommer det? Noen som vet? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Ser helt fantastisk ut, dette skal jeg ha. Når kommer det? Noen som vet? Høsten 2009, til X360 og PS3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 og Pc vel? Står det på den sia.. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 NICE Håper det blir like bra som det så ut på den videoen der Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Med tanke på at de har brukt fem år på spillet tror jeg dette blir bra. Den eneste mangelen p 0229 det forrige var lengden på historien, så jeg håper de gjør den lengre. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 og Pc vel? Står det på den sia.. My bad. Kommer selvfølgelig til pc også, som Kris sa. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Mafiatiden på rundt sånn 1920/30-tallet er så mye bedre enn sånn GTA-gangster-opplegg. Dette spillet gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Mafiatiden på rundt sånn 1920/30-tallet er så mye bedre enn sånn GTA-gangster-opplegg. Dette spillet gleder jeg meg til. Second that. Men Mafia II er på 40-50 tallet, men likevel mye mer klasse og stil enn gangstere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jaja, 20-50 går vel for det samme her Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ser så vanvittig kult ut! Gleder meg til vi får se noe orntlig ingame klipp Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Originalen må vel være et av de beste spillene gjennom tidene. Ser virkelig fram til dette. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hørt at dem som lager Mafia II fokuserer mest på konsollversjoene og at pc versjonen kommer senere "tror det er snakk om 1 måned eller noe sånt" så ikke bli redd. Da kommer det som kan skje, att kravene blir syke... Dette skjedde meg GTA IV, min pc klarer ikke å drive GTA IV over medium i 1280x1024 Gleder meg selv til Mafia 2, men sliter da jeg har 3 kraftige maskiner, men er selvfølgelig mest etter konsollversjonene pga jeg frykter jeg har for dårlig pc... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hørt at dem som lager Mafia II fokuserer mest på konsollversjoene og at pc versjonen kommer senere "tror det er snakk om 1 måned eller noe sånt" så ikke bli redd. Da kommer det som kan skje, att kravene blir syke... Dette skjedde meg GTA IV, min pc klarer ikke å drive GTA IV over medium i 1280x1024 Gleder meg selv til Mafia 2, men sliter da jeg har 3 kraftige maskiner, men er selvfølgelig mest etter konsollversjonene pga jeg frykter jeg har for dårlig pc... Er nok bare å vente å se hvordan PC versjonen blir, håper selfølgelig den blir veldig bra siden jeg skal ha spillet til PC. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Vil helst ha det til pc jeg også, så håper det blir like bra der. Håper de lager en collectors edition, der musikken fra spillet følger med. Skal lett ha den da Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hørt at dem som lager Mafia II fokuserer mest på konsollversjoene og at pc versjonen kommer senere "tror det er snakk om 1 måned eller noe sånt" så ikke bli redd. Da kommer det som kan skje, att kravene blir syke... Dette skjedde meg GTA IV, min pc klarer ikke å drive GTA IV over medium i 1280x1024 Gleder meg selv til Mafia 2, men sliter da jeg har 3 kraftige maskiner, men er selvfølgelig mest etter konsollversjonene pga jeg frykter jeg har for dårlig pc... GTA 4 er en av de dårligste portene av nyere dato. Ikke noe å sammenligne med. Rockstar er ingen PC-utvikler. Bare se på Bully også. PC-versjonen av Mafia er selv i dag grafisk god syns jeg. Imponerende motor for den tiden, da det kom ut samme år som GTA 3 (PC) og lå mange hakk over. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen som vet når det kommer noen ingame-bilder elns? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen som vet når det kommer noen ingame-bilder elns? Kommet for lenge siden. Traileren er også ingame forresten. http://www.mafia-news.com/game-mafia-2-screenshots/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå