CAT-scan Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 He he, er jeg lakmustesten på hvermansen? Har nok ikke eid et toppkort siden 3Dfx VoodooII, eller kanskje TNT2, husker ikke om jeg hadde Ultra eller ikke. Toppkort har vel aldri vært den helt store salgsvaren, men det har alltid vært en stygg sak at den som har det best ytende kortet gjerne har solgt mest likevel. Folk flest er såpass overfladiske og lettlurte at å ha et sterkt navn og en sterk buzz kan være mye, i alle fall da det gjelder ting så avanserte som skjermkort. Er pent lite kunnskap om disse blandt folk flest. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kanskje litt off topic, men vet noen når nVidia kommer til å støtte OpenGL 3? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Radeon-dreper.. heaheahehæ nei nei *brus i nesa* for et utrykk. Haha enig =P Lenke til kommentar
3dme Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vil prisen synke på 4850 og 4870 snart nå da? Ikke at de er spesielt dyre i utgangspunketet, men penger spart er penger spart. Og da er det dumt å kjøpe for tidlig. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Man får håpe prisene går ned på 48xx. Prisene på 4870 er vel allerede satt ned i USA? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Man får håpe prisene går ned på 48xx. Prisene på 4870 er vel allerede satt ned i USA? Svekket krone vs dollar har vel holdt prisene oppe her til lands. Om dollaren svekker seg så ser vi vel noe reduserte priser over jul. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Ytelsen kommer til å ligge 10-15 prosent høyere enn forrige generasjon og effektforbruket senkes tilsvarende. Jaha? Og dette skal være en Radeon-killer sier du? Man har vel sett en økning på så mye som 70% fra andre generasjoner av nvidia, så 10-15% økning er i så fall veldig skuffende. Endret 18. desember 2008 av Looper87 Lenke til kommentar
adonay Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ser de har en fin Preview av kortet på guru3d.com men jeg skifter ikke mening micro stutter er noe dritt ettersom jeg er sensitiv til det kommer aldrig til og kjøre x2 eller sli\crossfire før dette blir bedre .. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ser de har en fin Preview av kortet på guru3d.com men jeg skifter ikke mening micro stutter er noe dritt ettersom jeg er sensitiv til det kommer aldrig til og kjøre x2 eller sli\crossfire før dette blir bedre .. Tja, er du sikker på at dette ikke er en placebo effekt da? Vsync kan jo fikse en del stuttering problemer (og også lage et helvete) så har jo også seine LCD skjermer også litt av skylden også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå