Dimitrij Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei. Jeg har et par spørsmål angående skattekortet mitt. Er det noe sted på nett jeg kan sjekke hvor mye jeg har tjent og hvor mye jeg har betalt i skatt? Jeg har satt inntekten min til rundt 120000 i år(deltidsjobb) men har nok ikke tjent mer enn 90000 og skattekortet jeg har er tabelltrekk 7100. Kan jeg forvente at skattetrekket ved tabelltrekk blir for mye eller for lite hvis jeg har oppgitt for mye lønn? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det høres ut som det er sannsynlig at du da har betalt for mye. Jeg ville gått inn her og puttet inn tallene fra siste lønningsslipp, der står det til vanlig hvor mye du har tjent så langt i år: http://www.skatteetaten.no/Templates/Selvb...;epslanguage=NO Da får du bedre oversikt Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Takk Ja det kan se ut som jeg da har betalt for mye, noe som absolutt høres bra ut! Fint å vite at man får igjen penger neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå