Berget-932 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hallo. jeg har kjøpt meg ett nytt kabinett. cooler master HAF 932, jeg har satt i alle kabler osv. men den vil overhode ikke reagere. noen som har tips til en noob? Lenke til kommentar
El_Cabron Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvis du ikke har gjort annet enn å skifte kabinett, og du ikke har drept noe i prosessen (HK, CPU el.) vil jeg foreslå at du plukker fra alle kablene, og setter de tilbake mens du dobbeltsjekker at du har satt de riktig vei etc. Fort gjort å koble noe feil eller glemme en kabel underveis (feks. den til power-on knappen ) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det kommer heller ikke lys i en diode på hovedkortet? Hvis det er det da. Er bryteren på PSU riktig? Hvis det er det da. Lenke til kommentar
Berget-932 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Det kommer heller ikke lys i en diode på hovedkortet? Hvis det er det da.Er bryteren på PSU riktig? Hvis det er det da. I det gamle kabinettet hadde jeg en 4 pins "kabel" men i det nye kabinettet, fulgte det med 2 pins inganger på power sw kablen. jeg greier ikke og finne hvor den skal plasseres. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Er det en 4pin plugg som ikke er tilkloblet noe på hovedkortet nå? Isåfall er det nok det som er feilen. Da må du ha en adapter av noe slag tror jeg. Lenke til kommentar
Berget-932 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Er det en 4pin plugg som ikke er tilkloblet noe på hovedkortet nå? Isåfall er det nok det som er feilen. Da må du ha en adapter av noe slag tror jeg. det er flere 4 pins som ikke har noe "adapter" bla. usb 3/4 ogsånnt Lenke til kommentar
AnarCon80 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det kommer heller ikke lys i en diode på hovedkortet? Hvis det er det da.Er bryteren på PSU riktig? Hvis det er det da. I det gamle kabinettet hadde jeg en 4 pins "kabel" men i det nye kabinettet, fulgte det med 2 pins inganger på power sw kablen. jeg greier ikke og finne hvor den skal plasseres. Hvis du har manualen tik HK'et så står det nok listet en 2 pins til Power SW fra kabinettet, er det på alle nye kabinett og hovedkort så vidt jeg har sett Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 manualen til hovedkortet gir deg svaret på hvor denne skal! De fleste kabinett har egen 2-pins til dette formålet. Adapter trenger du IKKE. Det kan også stå på siden av denne "konsollen" der alle disse småpinene skal ned på hovedkortet. Se etter "pw sw" innprentet i hovedkortet. Lenke til kommentar
Berget-932 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 manualen til hovedkortet gir deg svaret på hvor denne skal! De fleste kabinett har egen 2-pins til dette formålet. Adapter trenger du IKKE. Det kan også stå på siden av denne "konsollen" der alle disse småpinene skal ned på hovedkortet. Se etter "pw sw" innprentet i hovedkortet. jeg kjøpte en ferdig pc, en acer aspire m5100, jeg fikk ikke med noen cder elns. jeg har kunn fått med bruksannvisning til skjermen, som ikke hjelper meg så mye. Lenke til kommentar
Berget-932 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 manualen til hovedkortet gir deg svaret på hvor denne skal! De fleste kabinett har egen 2-pins til dette formålet. Adapter trenger du IKKE. Det kan også stå på siden av denne "konsollen" der alle disse småpinene skal ned på hovedkortet. Se etter "pw sw" innprentet i hovedkortet. jeg kjøpte en ferdig pc, en acer aspire m5100, jeg fikk ikke med noen cder elns. jeg har kunn fått med bruksannvisning til skjermen, som ikke hjelper meg så mye. litt info om "hk" nederst til høyre har jeg en del pinn's, det er farge på det de står på. gul, blå grønn osv. er det der hdd. led og power sw skal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå