arnizzz Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Noen som har samme problem? Eller må jeg bare stikke på elkjøp å få bytta trommesettet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 tror du burde bytte den ja. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er mange som har problemer med sensitivitet og defekte trommer. Lever settet til butikken, så får du nytt. Om det er kun et sens problem kan du bestille/få en midi > usb kabel og laste ned et program som lar deg stille sensen på de forskjellige trommene. Informasjon finner du her. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Okay. Funker ikke i det hele tatt så får nok bytte da. Krever elkjøp orginal-emballasje og må jeg bytte ALT utstyr eller holder det at jeg tar med trommene? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ring inn og spør de. Jeg er nesten sikker på at du må ha med alt pga det er bundle. Embalasjen tror jeg ikke de er så nøye på Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er mange som har problemer med sensitivitet og defekte trommer.Lever settet til butikken, så får du nytt. Faktiskt problem med gitaren jeg. "Strummeren" fungerer ikke når jeg trykker opp. Dra å bytte den Lenke til kommentar
pycero Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Skjedde det samme med min gitar >.> gikk å leverte den inn og fikk ny... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå