Radial Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ja, som emnetittelen beskriver vurderer jeg å kjøpe en Samsung 40" LE40A866. I utgangspunktet hadde jeg siktet meg inn på den vesentlig rimeligere Samsung 40" LCD-TV LE40A656, men da jeg ankom min lokale forretning var det førstnevnte tv som helt klart falt mest i smak. Den koster imidlertid nesten det dobbelte, og jeg undrer om det virkelig er verdt det. Slik jeg har skjønt det, så har 656 fått svært gode resultater på diverse tester og det virker som om folk er jevnt over meget godt fornøyd med denne. Derimot er det vanskeligere å finne særlig mange tester og brukererfaringer fra de som har valgt en 866. Selv om 866 antakelig er en enda bedre tv enn 656, så er det altså ikke sikkert at det spiller noen særlig rolle for meg. Bruksområdet fordeler seg omtrent slik: 40 % fjernsynskanaler. 40 % film, blue ray osv. 20 % spilling på div. consoller. Jeg hadde satt pris på noen gode tilbakemeldinger og betraktninger rundt disse tv´ene. PS! 656 koster ca. kr. 8700,- fra komplett, mens 866 koster ca. kr. 15900,-. På min lokale forretning kan jeg imidlertid få 866 til rundt kr. 14900,- og i tillegg full pixel død garanti samt muligheten for lokal reparasjon om det skulle bli nødvendig. Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 flatpanels.dk har nettopp testet denne TVen og det ser bra ut: http://www.flatpanels.dk/test.php?subactio...p;id=1229598149 Lenke til kommentar
Radial Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 flatpanels.dk har nettopp testet denne TVen og det ser bra ut: http://www.flatpanels.dk/test.php?subactio...p;id=1229598149 Genialt. Takker så mye for tipset. Det ser jo rett lovende ut. I utgangspunktet synes jeg femten lapper er for mye for en 40" tommer, men denne er jeg ganske så begeistret for. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Gammel tråd gitt, men hvordan endte det? Kjøpte du denne tv'en? Vurderer den samme selv, da eg synest det blir for mye med 18000 for LED skjermen som har de samme funksjonalitetene som 866 tv'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå