Gå til innhold

Hjelp en dame i nød - blu-ray

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en bedre halvdel som ikke ønsker seg noe spesielt til jul, så jeg tenkte å kanskje kjøpe blu-ray til pc'en hans, i tillegg til noe annet. Hva synes dere om det? Hadde dere likt det eller er det noe dere ville likt å kjøpe selv? Jeg tenker som så at han kan bare bytte eller oppgradere hvis han skulle ønske det. Hva kan jeg oppnå for 1000 kr (+-), f.eks? Kan dere anbefale noe? Jeg bor i Bergen og vil gjerne ha mulighet til å få tak i det her.

Hjelp gjerne en dame i nød.

Takk.

PS: Håper jeg ikke har postet denne feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørs, jeg formoder han har en stasjonær datamaskin av nyere dato? Eldre maskiner vil slite med blue-ray avspilling. Og hvis skjermen hans ikke støtter HD oppløsning så forsvinner også litt av poenget. Disse drevene her er dyre, de ligger på ca. 1500 i snitt. Og du får ikke tak i dette over disk i Bergen. Det må bestilles.

Av erfaring, velg noe annet enn akkurat dette. Det er litt dyrt og vanskelig. Velkommen til forumet forresten. :)

Lenke til kommentar

Takk for svar. Kjempefint av dere. Jeg har kommet til konklusjonen at jeg ikke tør å begi meg ut på dette området. Jeg snakket med en felles kompis av oss som jobber i Datakjeden. Det hjalp litt også. Han spiller mye COD, så jeg tenkte at jeg skulle kjøpe et nytt dataspill (og litt andre ting). Kanskje Crysis, GTA 4 eller Fall Out 3. Jeg vet ikke hvilket som hadde falt best i smak, så jeg skal undersøke litt.

Endret av maane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...