maane Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei. Jeg har en bedre halvdel som ikke ønsker seg noe spesielt til jul, så jeg tenkte å kanskje kjøpe blu-ray til pc'en hans, i tillegg til noe annet. Hva synes dere om det? Hadde dere likt det eller er det noe dere ville likt å kjøpe selv? Jeg tenker som så at han kan bare bytte eller oppgradere hvis han skulle ønske det. Hva kan jeg oppnå for 1000 kr (+-), f.eks? Kan dere anbefale noe? Jeg bor i Bergen og vil gjerne ha mulighet til å få tak i det her. Hjelp gjerne en dame i nød. Takk. PS: Håper jeg ikke har postet denne feil. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det spørs, jeg formoder han har en stasjonær datamaskin av nyere dato? Eldre maskiner vil slite med blue-ray avspilling. Og hvis skjermen hans ikke støtter HD oppløsning så forsvinner også litt av poenget. Disse drevene her er dyre, de ligger på ca. 1500 i snitt. Og du får ikke tak i dette over disk i Bergen. Det må bestilles. Av erfaring, velg noe annet enn akkurat dette. Det er litt dyrt og vanskelig. Velkommen til forumet forresten. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Velkommen til forumet. Jeg foreslår at du kjøper en blu-ray spiller istedet. Den koster en eller 2 lapper til, men den er verdt det! Ellers kan du jo kjøpe en Playstation 3, så har du slått 2 fluer i en smekk ? Lenke til kommentar
maane Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Takk for svar. Kjempefint av dere. Jeg har kommet til konklusjonen at jeg ikke tør å begi meg ut på dette området. Jeg snakket med en felles kompis av oss som jobber i Datakjeden. Det hjalp litt også. Han spiller mye COD, så jeg tenkte at jeg skulle kjøpe et nytt dataspill (og litt andre ting). Kanskje Crysis, GTA 4 eller Fall Out 3. Jeg vet ikke hvilket som hadde falt best i smak, så jeg skal undersøke litt. Endret 17. desember 2008 av maane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå