Citus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Jeg kopierte emne fra WoW forumene, guild ledern min lurte på om jeg kunne gjøre dette The Shadowstalkers are a raiding guild that was formed a year ago and cleared all TBC raid instances except the Sunwell. We are farming the 10 man raid content but would like to go back to focussing on 25 man heroic content. We are seeking dedicated and experience raiders who can attend our raid times of Sundays 7.30pm to 11.30pm server time and Tuesdays and Thursdays 7.30pm till 11pm server time! We use DKP for looting and all our raiding and DKP rules can be viewed on our website. We are only interested in people level 80 and ready to raid and are looking for druid, paladin and shaman healers more than anything else currently (However exceptional DPS players will be carefully considered). If you would like any further information please whisper Hucknell or Citus in game or to apply visit www.shadowstalkersguild.com and click the recruitment tab! Vi spiller da på Argent dawn og trenger mainly healers..ta kontakt med meg in game eller her Endret 17. desember 2008 av Citus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå