Vegard_Haug Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Konami har spikret slippdatoer for Silent Hill: Homecoming og Castlevania: Judgment. Les mer Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Elsker skrekkspill, så dette er og blir knalL! Lenke til kommentar
Far_til_dine_barn Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Castelvania Judgement skal vist være helt for jævli dårlig. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Fattern, spillet slippes 27. februar... så hva slags grunnlag kan noen ha for å si om spillet suger såpe nå? De fleste burde vite at betaversjoner ikke kan legges til grunn for det ferdige produktet så vent til det slippes og SÅ kan vi se om det faktisk er så dårlig. (50/50 for at det suger spør du meg ) Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har så jævlig lite trua på at Silent Hill: Homecoming er noe bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har så jævlig lite trua på at Silent Hill: Homecoming er noe bra How come? Lenke til kommentar
Sarkie Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Phido78: Fordi spillet er sluppet i bla. statene. Og de har anmeldt det. http://www.gametrailers.com/player/43129.html De ble vel ikke mest imponert. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er kjekt med dame i USA, så jeg kan bekrefte at Silent Hill: Homecoming er svært, svært bra. Var skeptisk, men bare en liten stund. Kampene er litt for enkle, men resten er like bra som de tre første. Det fjerde glemmer vi glatt... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ser frem til Silent Hill ja! skal skaffes på dagen Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Etter hva jeg har hørt om kampsystemet skal jeg la vær å bruke skytevåpnene jeg får. Give me a steel pipe and I'll be fine. Hvorfor måtte de føkke det opp egentlig! Det var jo det som var så bra med de forrige spillene. De du spilte som var dårlige i kamp + fire skudd i magasinet, et stålrør og en kniv + en shitload monstere som jakter på deg = AAAAAAANGST! Vel, sånn må det vel bare bli når amerikanere tar over spakene. Hva blir det neste Silent Hill VI: Battlefield Kabul? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg var svært skeptisk til kampene, og ja, de er litt for enkle i starten. Men når det er sagt får du tidlig pistol, men lite kuler. Jeg har kniv og jernrør, men det er alt. Jeg vil si det minner en god del om SH3. Det er mer action enn i de to første, men det går ikke ut over resten av spillet. Skrekkelementet er fortsatt der, og historien er svært bra. Og bare fordi vi har mer fokus på kamp betyr det ikke akkurat at det er et slossespill. Det tar ofte lang tid mellom kampene, akkurat som det skal være. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvorfor tar det egentlig så lang tid før Silent Hill kommer ut i Europa? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tror de måtte kutte ned på volden, slik som blod og gørr. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tror de måtte kutte ned på volden, slik som blod og gørr. Hva mener du med det? Kutte det ned til Europa? Trodde det var omvendt jeg . Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er Silent Hill. Å kutte ut blod og gørr blir som å kutte ut kræsj i bilspill. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er så mange forskjellige Silent Hill-spill at jeg begynner å bli desorientert. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er det bare meg eller ser det øverste silent-hill bildet litt ut som cel-shading? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg