Gå til innhold

Lydklipp brenning... Kan jeg leie deg til det?

Anbefalte innlegg

Hallo.Jeg har tenkt å kunne få lydklipp/musikk fra tvprogrammer som er på nett tv brent på cd plater slik at jeg kan spille disse cd platene i stereoanlegget.Jeg har ikke peiling på pc selv men har hørt at jeg kan få kjøpt musikk og film redegeringsprogrammer fra bla pinnacle og goldwave.Hvis du har peiling på dette emne ,så kanskje du mot noe betaling kanskje kunne tenke deg å hjelpe meg med å brenne noen lydklipp samt å lære meg å bruke dette programmet så jeg kan etterhvert kan gjøre dette selv. Jeg har selv en acer 1414wlmi pc fra 2005 med brenner men har ikke kjøpt noe redegeringsprogramm ennå.Jeg har aldri hatt interesse for pc så jeg kan ikke så veldig mye mer enn å sørfe på nett og sende mail og slikt. svar meg på mail [email protected] bor akershus

Endret av olejohan50
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

pinnacle er veldig enkel å bruke, men jeg skjønner det kan bli vanskelig for andre (:

pinnacle er nesten samme som windows movie maker. forskjellen er at windows movie maker finner du gratis i windows xp/vista.

så mitt ultimate tips til deg er å begynne med windows movie maker først. det er både lett, enkel og gratis.

lykke til !

Lenke til kommentar

Du tenker feks små sanger eller morsomme ting folk sier og sånn?

Hvis det ligger på youtube eller du har filmen selv og kan spille den av på pc'en, så kan du laste ned Supersoundrecorder og ta opp lyd, og så klippe vekk det du ikke vil ha etterpå.

Veldig enkelt program, brukt det litt selv.

Får jo somregel med brenneprogram til cd-brenneren.

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...