Gå til innhold

[GTA][Løst][PC] Problemer i oppdrag hvor man må heise seg opp

Anbefalte innlegg

Dette gjelder det siste oppdraget i spillet så ikke les spoileren dersom du ikke har kommet så langt.

I oppdraget ”Out of commision” skal jeg ta hevn ved å drepe Jimmy P. Problemet er når man har hoppet av motorsykkelen og henger fra helikopteret. Det står at man skal trykke gjentatte ganger på hoppe-tasten for å klatre opp, men dette har jeg ikke lyktes med. Jeg har forsøkt å trykke så raskt som jeg overhodet klarer, jeg har forsøkt roligere trykk, lange trykk og jeg har også forsøkt å binde om hopping til en annen tast.

Ingenting har fungert så langt, og det er ganske frustrerende å spille seg gjennom hele oppdraget for å komme seg til dette punktet. Tidligere i spillet skal man klatre opp på en lastebil mens den er i fart. Også her slet jeg litt, men jeg kom meg etter hvert opp. Jeg brukte likevel såpass lang tid, at om man hadde like kort frist som man har på dette helikopteret, da hadde jeg slitt enormt der også.

Er en spesiell teknikk jeg må benytte meg av for å klatre inn i helikopteret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette gjelder det siste oppdraget i spillet så ikke les spoileren dersom du ikke har kommet så langt.

I oppdraget ”Out of commision” skal jeg ta hevn ved å drepe Jimmy P. Problemet er når man har hoppet av motorsykkelen og henger fra helikopteret. Det står at man skal trykke gjentatte ganger på hoppe-tasten for å klatre opp, men dette har jeg ikke lyktes med. Jeg har forsøkt å trykke så raskt som jeg overhodet klarer, jeg har forsøkt roligere trykk, lange trykk og jeg har også forsøkt å binde om hopping til en annen tast.

Ingenting har fungert så langt, og det er ganske frustrerende å spille seg gjennom hele oppdraget for å komme seg til dette punktet. Tidligere i spillet skal man klatre opp på en lastebil mens den er i fart. Også her slet jeg litt, men jeg kom meg etter hvert opp. Jeg brukte likevel såpass lang tid, at om man hadde like kort frist som man har på dette helikopteret, da hadde jeg slitt enormt der også.

Er en spesiell teknikk jeg må benytte meg av for å klatre inn i helikopteret?

Er dette på Xbox-360 eller PC?

Lenke til kommentar

PC (se emne)

Edit: I stedet for å begynne rett på dette oppdraget enda en gang, dro jeg til et safehouse som lå nærmere oppdragets begynnelse og lagret der (for å spare tid). Merkelig nok, så ble det plutselig enkelt å gjøre det jeg slet med i den første posten. Godt å være ferdig. Det tok litt over 27 timer. Jeg har fortsatt en del sideoppdrag igjen, så nå får jeg begi meg ut på disse.

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...