Special P Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Mamma: Noe parfymegereier (800 kr) Pappa: Verktøy (1200 kr) Søster: Gavekort (1000 kr) Søster 2: Skifeller (500 kr) Meg selv: TV (6000) Farmor: Shampoo-greier (300 kr) Farfar: Klær (400 kr) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 da ble jeg ferdig med gavene også... far: gavekort, 1500 mor: Ari Behn service søs: digitalt kamera bror: ingenting, kjøper ikke gaver til hverandre niese(9): gavekort på 2000 til klær div andre: 150kr i cash hver Lenke til kommentar
aleksander95 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Mamma - sånn obhnordica (riktig skrevet, eller?) knivsliper Pappa - treningsgenser Søsteren min - istid 3 DVD Endret 21. desember 2009 av aleksander95 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Splittet ut en Off topic diskusjon til denne tråden. Så vet vi det Tilbakemeldinger tas på PM og ikke i tråden! Endret 22. desember 2009 av hernil Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Foreldre: Et diplom at jeg er et snilt barn og en kopp til hver der jeg har malt MAMMA/PAPPA og en del ting som kjennetegner hver enkel. Fattern feks har jeg malt på SIF-logoen, en fyr som stuper og et hjerte med "The beatles" inni til fattern. Besteforeldre: Ei hvit skål jeg skal male, typ "bestemors hjemmelagde kaker" evt snop el. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Huff, føler meg egentlig skikkelig gnien på gavene for tiden. Ønsker virkelig å begynne å gi "voksne" gaver, men økonomien tilsier det samme som alltid. Jaja, er man student, så. Modern: Tre deler av et kaffeservice hun ønsket seg Fattern: Får gave etter jul, vurderer et abonnement på Spotify eller noe Besteforeldre: Etter jul her også, her tenker jeg et print fra porteføljen eller noe, slikt blir de alltid glad for. Fettern: Kanke røpe gitt, men går ikke av mitt budsjett så da blir det en bra gave. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Pappa: Rakfisk,kaviar,nugatti osv..siden han bor i Danmark og savner Norsk mat. Stemor: Et stort fat til å ha mat på. Bror: WoWgamecard og faction change. Søster: Endel sminke hun ønsket seg. Mamma: MP3 spiller. Stefar: Årskort til alle fotballkampene hjemme. Farmor: Blomster på døren. Resten av familien slipper jeg å kjøpe til. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Samboer: Harddisk og t skjorte Familie til samboer: Vin og sjokolade Mamma: To Opi Neglelakk og Yves Saint Laurent Mascara Pappa: Inngravert penn Storesøster: Sigma sminkebørstesett Tvillingsøster: Toalettveske, barberhøvel og lipbutter. Lillebror: T skjorte og Sebastian clay "Kusinebarn": Legotruck Ferdig Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Pappa: DeWalt-drill. Drillverdens Rolls Royce Mamma: Wokpanne og dørslag Stemor: 6x kjøkkenglass og kjøkkenhåndklær Lillebror: Forza 3 til xbox360 Lillesøster: Webkamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå