Gå til innhold

hva skal du gi som julepresang til familien?

ole_marius

Anbefalte innlegg

Jeg har bare mamma,pappa og lillebror(8år) igjen, jeg har ikke en eneste ide for hva jeg kan kjøpe. Noen somhar forslag? Btw har kjøpt gaver til noen venner(Film og godteri for det meste:P)

LEGO til lillebror. Gjerne med store slott eller drager eller biler eller roboter.. eller en by eller en stor dinosaur man bygger fra scratch.. eller en borg eller drager eller biler.. eller roboter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mamma: 100 kr på hennes vegne til Amnesty International.

Pappa: 100 kr på hans vegne til Amnesty International.

Søster: 100 kr på hennes vegne til Amnesty International.

Bror: 100 kr på hans vegne til Amnesty International.

Fetter: 100 kr på hans vegne til Amnesty International.

Niese: 100 kr på hennes vegne til Amnesty International.

Tante: Julepynt fra Flyktninghjelpen.

Mormor: Julepynt fra Flyktninghjelpen.

God ide egentlig. Bedre det enn bare å kjøpe noe tull de uansett ikke har bruk for bare for å ha kjøpt noe. Lurer på om det ikke blir noe slik til folk jeg ikke har noe annet vettig til. :)

Lenke til kommentar

mor: Ari Behn servicet

far: aner ikke

bror: kjøper ikke gaver til hverandre

søster: kamera, usikkert hvilke

typen til søster: en eller annen cognac tror jeg.

niese(9år): aner ikke, tips tas imot med takk :) (meget romslig budsjett her)

meg selv: antagelig ny laptop

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Fatters får et bilde jeg har tatt nede i byen han bor i i 50*75cm format. Han er mye i Angola i forbindelse med jobben og da tenkte jeg det sikkert hadde gjort seg på veggen på kontoret som en liten hilsning fra nord.

Brodern kan jeg ikke si siden han sitter på forumet. Har en ting klart, men mulig det blir noe mer.

Søstra mi får et gavesett fra Body Shop. Er blitt tradisjon at hun får det av meg hvert år. Og hun er like fornøyd hvert eneste år og sier at jeg må fortsette å gi henne det. Varierer bare på hvilken duftvariant det er.

Svigermor får et bilde. Svigefar får en fotobok. Bestemora til dama får et bilde og en eske konfekt. Begge svigerbrødrene på damas side får også bilder. De er fra oss sammen.

Typa til søstra mi får en powerball og en flaske Jäger (sistnevnte ikke kjøpt enda).

Dama til broren min hadde sikkert fått noe kult. Men siden hun var så dum å gjøre det slutt så blir det ingenting på henne siden hun ikke er dama til broren min lenger. NÅ KAN DU ANGRE NÅ! MUAHAHAHAHA!

Lenke til kommentar
God ide egentlig. Bedre det enn bare å kjøpe noe tull de uansett ikke har bruk for bare for å ha kjøpt noe. Lurer på om det ikke blir noe slik til folk jeg ikke har noe annet vettig til. :)

Japp, det er sweet. Du bestemmer beløp selv, og så får du fine kort i posten hvor du fyller ut navn og sånn.

Lenke til kommentar

Mamma: Random pyntegreier (100-200 kr budsjett)

Pappa: Random konfekt + noe rart (100-200 kr budsjett)

Søster: Random!1 (100-200 kr budsjett)

Søster 2: Får det samme som søster får, bare i f.eks annen farge.

Kjæreste: Hun skal få velge ut gave selv. Har ikke sjangs til å finne på noe i år. (500-600 kr budsjett)

Svigerforeldre: ARGH! Hva skal det liksom være? (200-300 kr budsjett)

Vil ikke ha noe, vil ikke gi noe, for det er ingen som gir av hjertet sitt uansett.

Det gjør ikke jeg hvertfall. Jeg gir fordi jeg må.

Det er ikke det at jeg er grådig eller noe sånt, jeg gir faktisk veldig mye sånn ellers.

Men i jula er det mer tvang.

Julegaver er totalt unødvendig synes jeg.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Svigerforeldre: ARGH! Hva skal det liksom være? (200-300 kr budsjett)

*snip*

Julegaver er totalt unødvendig synes jeg.

Et lite tips til svigeforeldre: Bilde av deg og kjæresten din. Det er ikke dyrt. Og slike julegaver er ikke som andre materalistiske gaver som mange gir. Du slipper både unna den materalistiske delen og du gir noe som er innenfor budsjettet ditt. En fremkalling av et digitalt bilde koster nesten ingenting. Så finner du en billig ramme på clas olson eller noe. Vips så har du en super gave til godt under hundrelappen.

Lenke til kommentar

mamma: gavekort på et eller annet (vaske huset, gå tur med hunden 2 dager om dagen per en måned eller noe anna rart)

pappa: noe lignende som til modern

søster: veit ikke, penger hvis jeg får tak i noe bra...

besteforeldre: aner ikke, er for gammel for å lage noe av en trekubbe, og de har alt annet... (plz tips)

Lenke til kommentar

Mamma: Grytekluter i silikon (hun har ingen grytekluter for øyeblikket) .

Pappa: 2 ølkrus

Til begge: Konfekt

Søster: Hun har alt fått senga mi og noe bestikk jeg fikk i fjor. Hun skal flytte ut.

Så jeg tror jeg ikke hun får noe stort mer... Kanskje en liten ting.

Søster 2: Hmm, rimelig blank her.

Lenke til kommentar

Mamma og pappa: Laken, pluss evt et pelspledd hvis jeg får tak i det

Mormor: Weekendbag

Bror 1 (17 år): Balsam for farget hår

Bror 3 (15 år): Balsam for farget hår

Søster (13 år): Tre t-skjorter som egentlig er mine men som jeg ikke bruker

lenger + bok eller noe sånt

Bror 3 (9 år): Bok

Tante: Tekopp med fat

Fadderbarn 1 (13 år): Boblejakke

Fadderbarn 2 (3 år): Sølvskje + en eller annen leke

Endret av cricket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...