ole_marius Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 tenkte vi kunne diskutere hva vi skal gi til familiene våre i år så i år skal jeg gi til min mor og far en kaffekvern, en liten cappuccino kjele og noen Italienske kaffe bønner, uheldigvis ble det ikke så mye på min bror, men han får da et glasskrus men inngravert navn på som han ønsket seg i fjor siden min mor fikk det. Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 "Mamma Mia" (gjerne cd + dvd) er visst årets gave til mor. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Bra tråd, kanskje jeg kan få litt inspirasjon Muttern: Dyne Fattern: Klær Bror: Vet ikke enda Søs: Vet ikke enda Søs2: Juling Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Mamma: tykke kosesokker Søstern: vet ikke enda Endret 17. desember 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Broren min: Bok + gavekort søstra mi: Flaske voksenbrus + et sett i fra Body Shop Faren min: Lokalhistorie bok. Guttungen: Fjernstyrt "bensin"-bil til 3400 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Mamma og pappa: Knivsett. Yes, i'm cheap Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Mamma og pappa: Ergometersykkel Storebror: To cd-er Storesøster: Sånn elektrisk massasjepute Lillebror: Vi avtalte at vi ikke gadd å kjøpe noe til hverandre. Farmor og bestefar: Kameraklubbens kalender. (hva faen skal man finne på til de som har alt da? Regner med at den blir godt mottatt likevel) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 hva med å gi et gavekort på en resturan til bestefaren/moren din? eventuelt kan du gjøre som faren min gjorde på min mors 30 års dag, 1000,- i en kroninger Bra tråd, kanskje jeg kan få litt inspirasjon Muttern: Dyne Fattern: Klær Bror: Vet ikke enda Søs: Vet ikke enda Søs2: Juling hva med et data/konsoll spill til broren din og en mp3 spiller til din søster? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Må vell begynne å tenke på presanger igjen. Har ikke tenkt ut eller kjøpt en eneste presang :/ Trenger virkelig tips. 5 stk presanger skal handles inn. (Mor + far), søster, bror og 2 stk nevøer Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg kjøpte ikke pakkene fra meg til familien så har ingen ide om hva som er i dem Til venner har jeg kjøpt filmer, spill og julegodt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 En microbølgeovn. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Pappa: Den nye Atle Antonsen filmen Mamma: Ikke kjøpt enda Bror: Ikke kjøpt enda Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har bare mamma,pappa og lillebror(8år) igjen, jeg har ikke en eneste ide for hva jeg kan kjøpe. Noen somhar forslag? Btw har kjøpt gaver til noen venner(Film og godteri for det meste:P) Lenke til kommentar
pululf Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Mamma: Kjøleskapsmagneter (kommer til å kjøpe en gave til) Pappa: Nøkkelring med litt Tritium i (stråler grønt i 10 år) Stemor: Sånne kinesiske lamper som kan fly sin vei Lillesøster: Ikke kjøpt ennå Stesøster: "Finn willy"-bok Lillebror: En kul strikkpistol, laget av tre. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg skal gi mamma og pappa to lysestaker som jeg har drejet ut i metall, kanskje noe ekstra hvis de ønsker seg no. Stemor: Sånne kinesiske lamper som kan fly sin vei Fordi du vil at hun skal dra til h*****? Endret 16. desember 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Mamma: 100 kr på hennes vegne til Amnesty International. Pappa: 100 kr på hans vegne til Amnesty International. Søster: 100 kr på hennes vegne til Amnesty International. Bror: 100 kr på hans vegne til Amnesty International. Fetter: 100 kr på hans vegne til Amnesty International. Niese: 100 kr på hennes vegne til Amnesty International. Tante: Julepynt fra Flyktninghjelpen. Mormor: Julepynt fra Flyktninghjelpen. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Lillebror: Guitar Hero: Metallica (verdi 450,-. Fikk gratis etter å ha jobbet hos Jæren Data en uke ) Lillebror 2: Armbåndsur. Mamma: Noe pynt i turkis farge. Pappa: Ikke kjøpt enda. Blir nok film eller bok i kategorien bil. Ooog det var alt. Gir ikke gaver til andre enn de. Endret 16. desember 2009 av Benny Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Mamma: 100 kr på hennes vegne til Amnesty International.Pappa: 100 kr på hans vegne til Amnesty International. Søster: 100 kr på hennes vegne til Amnesty International. Bror: 100 kr på hans vegne til Amnesty International. Fetter: 100 kr på hans vegne til Amnesty International. Niese: 100 kr på hennes vegne til Amnesty International. Tante: Julepynt fra Flyktninghjelpen. Mormor: Julepynt fra Flyktninghjelpen. Glad jeg ikke er i familie med deg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvorfor det da, runesole? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Han vil heller ha gaven selv. Det er dog forståelig, selv om tanken er god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå