vivastar Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hei Er det flere her som har one call abonnement og som er uten dekning ? :S Jeg fikk plutselig opp på mobilen min "Kun Nødanrop", jeg har prøvd å slått av og på telefonen, søkt opp mobilnettet på nytt uten noe hell. Flere som har samme problemet ? Det begynte i 12 tiden hos meg. Endret 17. desember 2008 av vivastar Lenke til kommentar
KS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har du prøvd dette: "Etter en feil i mobilnettet er det ikke alltid telefonen av seg selv registerer at en feil er rettet. Hvis telefonen din ikke får kontakt med mobilnettet, forsøk å skru den av og på med jevne mellomrom. På den måten unngår du å være uten forbindelse lengere enn nødvendig." http://www.onecall.no/index.php?content=st...p;product=mobil Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Har prøvd å skru den av og på noen ganger ja, har lest akkurat det du la fra før av. Endret 17. desember 2008 av vivastar Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 One Call fungerer hos meg (Flekke, S.&Fj.) Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Fungerer også i Oslo. Hvor lenge har du hatt abonnementet? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Fungerer også i Oslo. Hvor lenge har du hatt abonnementet? Har hatt abonnementet i nesten 2 år nå uten noen problemer, men idag så kontaktet jeg One call fordi jeg skal skifte abonnement til One Call Full pakke, har faktura fra før av. Jeg fikk mail i 12 tiden at dette gikk i orden den 1 januar, men det var åsså i 12 tiden jeg mistet signalet på mobilen. Så kanskje det er one call som har rotet det til ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hei Er det flere her som har one call abonnement og som er uten dekning ? :S Jeg fikk plutselig opp på mobilen min "Kun Nødanrop", jeg har prøvd å slått av og på telefonen, søkt opp mobilnettet på nytt uten noe hell. Flere som har samme problemet ? Det begynte i 12 tiden hos meg. Prøv å sette nettvalg til automatisk. Et annen pussig sak med simkort NWN/OC/Lebara (?)er at de noen ganger gir seg ut for å være italienske. Noen ganger bytter de "nasjonalitet" hvis man slår 1 + pinkode i stedet for bare pinkode. Dette forvirrer både telefoner og nettverk. Du kan lett sjekke din "nasjonalitet" ved å se hvilket nummer som er angitt for SMS-sentralen, Hvis dette er et laaangt nummer er du trolig på den italienske siden. OBS! Dette er far-fetched, men jeg har slitt med det samme på NWN-kortet mitt. Endret 17. desember 2008 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Hei Er det flere her som har one call abonnement og som er uten dekning ? :S Jeg fikk plutselig opp på mobilen min "Kun Nødanrop", jeg har prøvd å slått av og på telefonen, søkt opp mobilnettet på nytt uten noe hell. Flere som har samme problemet ? Det begynte i 12 tiden hos meg. Prøv å sette nettvalg til automatisk. Allerede gjort. Venter på et svar ifra One Call nå. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Fikk tilbake signalet akkurat nå, har ikke peiling hva som gjorde at jeg mistet det, men tilbake er det ihvertfall. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Du bør ringe de å sjekke årsaken! Lenke til kommentar
Casperrob Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei Er det flere her som har one call abonnement og som er uten dekning ? :S Jeg fikk plutselig opp på mobilen min "Kun Nødanrop", jeg har prøvd å slått av og på telefonen, søkt opp mobilnettet på nytt uten noe hell. Flere som har samme problemet ? Det begynte i 12 tiden hos meg. Prøv å sette nettvalg til automatisk. Et annen pussig sak med simkort NWN/OC/Lebara (?)er at de noen ganger gir seg ut for å være italienske. Noen ganger bytter de "nasjonalitet" hvis man slår 1 + pinkode i stedet for bare pinkode. Dette forvirrer både telefoner og nettverk. Du kan lett sjekke din "nasjonalitet" ved å se hvilket nummer som er angitt for SMS-sentralen, Hvis dette er et laaangt nummer er du trolig på den italienske siden. OBS! Dette er far-fetched, men jeg har slitt med det samme på NWN-kortet mitt. Både NwN, OC og Lebara har avtale med å leie utenlandske roamingavtaler av Telecom Italia så det forklarer nok det. Stod en sak om network norway i utlandet på dagensit for ikke så lenge siden. Så det forklarer nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå