Vegard_Haug Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ryktene skal ha det til at en ny utgave av PSP kommer neste år. Les mer Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 4 modell? Allerede? Hva med at Sony heller konsentrerer seg på å få nye gode spill til maskinen, framfor endeløse "facelifts" for PSP'en??! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva er det i denne informasjonen som tilsier at dette IKKE er PSP2? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) "I forrige uke hevdet sjefen for Sonys europeiske avdeling, David Reeves, overfor MCV at det ikke er planer om en oppfølger: – Nei, det er foreløpig ingen planer om en PSP2. Jeg er i Tokyo ganske ofte, og ingen har nevnt noe slikt." Haansi, kanskje det tilsier at det IKKE er PSP2. Endret 17. desember 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 "I forrige uke hevdet sjefen for Sonys europeiske avdeling, David Reeves, overfor MCV at det ikke er planer om en oppfølger: – Nei, det er foreløpig ingen planer om en PSP2. Jeg er i Tokyo ganske ofte, og ingen har nevnt noe slikt." Haansi, kanskje det tilsier at det IKKE er PSP2. Pleier Sony å innrømme at det jobber med produkter/titler før de har annonsert det? Når folk kommer med slike rykter? Nei. Sony blånektet jo feks på at de jobbet med en 40GB-versjon av PS3 når ryktene kom (2 dager før lansering). Så uansett om det hadde vært en PSP2 i planlegging, så hadde de likevel nektet slik de alltid gjør. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Enig med det som blir sagt tidligere. Hva med å heller legge fokus mot å lage nye gode spill, blåse i facelifts og heller smelle til med en knallgod psp2 med noen gode titler tilgjengelig rundt ved juletider i 2010, slik at det blir "årets julegave". Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Leverte tilbake min PSP 2000 i september etter at PSP 3000 ble annonsert, men da var det jo bare snakk om en måned med venting. Nå har jeg PSP 3000, så for min del blir det nok ikke kjøpt noen ny PSP før PSP 2. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 <quote> 4 modell? Allerede? Hva med at Sony heller konsentrerer seg på å få nye gode spill til maskinen, framfor endeløse "facelifts" for PSP'en??! </quote> Enig! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Vel PSP2 (eller muligens PS4) kommer en dag, det vet jo alle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det kommer INGEN PSP 2 har jeg hørt, 4000 blir den neste PSP men ikke en toer. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ser for meg enorme muligheter i en PSP2 brukt sammen med PS3 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvorfor lage en PSP2 når grafikken tilfredstiller på PSP når det kommer til håndholdt? Synes heller de skal (som nevnt over) lage noen nydelige spill, så kan de bruke LANG tid med 2ern for min del. Alle disse "oppgraderingene" er jo så små og prikete at hvis du har PSP slim så er du vel oppdatert nok. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 PSP2 kommer etter PSP-4000. PSP2 og PS4 tror jeg kommer likt. PS4 skal vist ikke hete PS4 alikevel, er det rykter om. SONY vil lage ny serie. Dette er ting jeg har "snappet" opp fra ulike sider. Jeg vil ha større oppløsning og bedre ytelse i PSP2. Og kanskje en FM radio med RDS. Det hadde vært fint! Hører en del på radio, og DAB (Bandit) så kunne godt tenke meg det. Selv om det er veldig usannsynlig. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Bedre internettleser hadde vært supert! Den som er nå er treig, mangler flash player(9?) og sidene blir zoomet inn som fy. Opera-nettleseren vil jeg ha! To joystick-er ønskes, raskere WLAN, funksjoner som alarm, sleep mode utenom musikk spilleren, stoppeklokke, kalender og slike ting, mer internt minne, bedre batteri og ææh, tror det var det meste. Endret 16. august 2012 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg