Joachim_F Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Microsoft var klar over at Xbox 360 kunne ødelegge spill, før konsollen ble lansert. Les mer Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Skremmende dårlig av Microsoft. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Men ikke overraskende desverre Lenke til kommentar
gulars2001 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 er du så dum at du tror at xboxen din er en discman så kan du ha det så godt. :!: Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 er du så dum at du tror at xboxen din er en discman så kan du ha det så godt. :!: Enig, folk som flytter på stasjonære konsoller mens de går får faen meg ta støyten med oppripete disker. Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Og jeg pleier å reise meg opp, gå bort til konsollen og flytte litt på den hver gang et spill eller nytt brett lastes inn. Sykepleierene og stemmene i hodet mitt sa at jeg ikke burde gjøre det, men Hiroo har herved bevist at det er micosoft sin feil, og at jeg ikke er gal. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Skremmende dårlig av Microsoft. Tja... De regner vel ikke med at folk kommer til å bevege på konsollen mens de spiller. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er vanskelig å tenke! Alle dvd-drev/harddisker foretrekker å stå stille når de brukes.. Lenke til kommentar
jonas001 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 for alle flytter jo 360'n rundt mens de spiller Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvem flytter rundt på konsollen når den er i gang? Ikke vondt ment men siden CDens dag viste man at man ikke skulle flytte rundt på enheten når platen snurret, er man dott nok til å faktisk gjøre det er man selv skyldig i at spillet blir ødelagt. Men hei, det er populært å legge all skyld over på Microsoft, så hvorfor ikke bare fortsette med det? Krigen i Irak, hungersnøden ja t.o.m den økonomiske krisen i verden. Alt er Microsofts problem. Og før folk begynner med fanboy kastet her, jeg er ikke noe fornøyd med mange av løsningene til Microsoft, men jeg er ikke blind heller og legger skylden på dem for alt sammen. Lenke til kommentar
f9z Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ja hallo. Den som flytter konsollen mens han spiller fortjener å få spillet sitt ødelagt, uansett hvilken jævla konsoll det er. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvem flytter rundt på konsollen når den er i gang? Ikke vondt ment men siden CDens dag viste man at man ikke skulle flytte rundt på enheten når platen snurret, er man dott nok til å faktisk gjøre det er man selv skyldig i at spillet blir ødelagt. Men hei, det er populært å legge all skyld over på Microsoft, så hvorfor ikke bare fortsette med det? Krigen i Irak, hungersnøden ja t.o.m den økonomiske krisen i verden. Alt er Microsofts problem. Og før folk begynner med fanboy kastet her, jeg er ikke noe fornøyd med mange av løsningene til Microsoft, men jeg er ikke blind heller og legger skylden på dem for alt sammen. En åpenbar feil med konsollen som burde vært rettet. CD-spillere idag har anti-shock og tåler å kaste i luften om du vil. Altfor dårlig av Microsoft. Lenke til kommentar
molsen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva med jordskjelv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvem flytter rundt på konsollen når den er i gang? Ikke vondt ment men siden CDens dag viste man at man ikke skulle flytte rundt på enheten når platen snurret, er man dott nok til å faktisk gjøre det er man selv skyldig i at spillet blir ødelagt. Men hei, det er populært å legge all skyld over på Microsoft, så hvorfor ikke bare fortsette med det? Krigen i Irak, hungersnøden ja t.o.m den økonomiske krisen i verden. Alt er Microsofts problem. Og før folk begynner med fanboy kastet her, jeg er ikke noe fornøyd med mange av løsningene til Microsoft, men jeg er ikke blind heller og legger skylden på dem for alt sammen. En åpenbar feil med konsollen som burde vært rettet. CD-spillere idag har anti-shock og tåler å kaste i luften om du vil. Altfor dårlig av Microsoft. En spillkonsoll er ikke en portabel cd-spiller. Det er ingen åpenbar feil med en konsoll at man ikke kan riste og leke med den mens den prøver å lese av en dvd. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvem flytter rundt på konsollen når den er i gang? Ikke vondt ment men siden CDens dag viste man at man ikke skulle flytte rundt på enheten når platen snurret, er man dott nok til å faktisk gjøre det er man selv skyldig i at spillet blir ødelagt. Men hei, det er populært å legge all skyld over på Microsoft, så hvorfor ikke bare fortsette med det? Krigen i Irak, hungersnøden ja t.o.m den økonomiske krisen i verden. Alt er Microsofts problem. Og før folk begynner med fanboy kastet her, jeg er ikke noe fornøyd med mange av løsningene til Microsoft, men jeg er ikke blind heller og legger skylden på dem for alt sammen. En åpenbar feil med konsollen som burde vært rettet. CD-spillere idag har anti-shock og tåler å kaste i luften om du vil. Altfor dårlig av Microsoft. BÆRBARE cd-spiller idag har antishock gutten min. Tviler cd-rommen i den STASJONÆRE pc-en min er så glad om jeg vipper hele kabinettet over horisontalt mens den spinner cd'en på 40x spinn liksom. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvem flytter rundt på konsollen når den er i gang? Ikke vondt ment men siden CDens dag viste man at man ikke skulle flytte rundt på enheten når platen snurret, er man dott nok til å faktisk gjøre det er man selv skyldig i at spillet blir ødelagt. Men hei, det er populært å legge all skyld over på Microsoft, så hvorfor ikke bare fortsette med det? Krigen i Irak, hungersnøden ja t.o.m den økonomiske krisen i verden. Alt er Microsofts problem. Og før folk begynner med fanboy kastet her, jeg er ikke noe fornøyd med mange av løsningene til Microsoft, men jeg er ikke blind heller og legger skylden på dem for alt sammen. En åpenbar feil med konsollen som burde vært rettet. CD-spillere idag har anti-shock og tåler å kaste i luften om du vil. Altfor dårlig av Microsoft. Grunnen til at Microsoft ikke haddet de i sine, er jo som sagt i artikkelen at de valgte det bort for at kostnadene på konsolen ikke skulle bli for høye. Jeg selv ville ønsket at de installerte det også i noen av konsolene slik at man selv kunne velge å betale mer eller mindre for dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er åpenbart en konstruksjonsfeil med ovnen min, jeg kan ikke snu den opp ned mens jeg lager mat uten at maten går adundas... Jeg mistenker at konstruksjonsfeilen ikke ligger i maskinvaren, men i brukeren. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Men kan du være uheldig å dulte borti komfyren din uten at kaka di blir ødelagt? Så lenge du ikke lager suffle vel å merke. Lenke til kommentar
eivi Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hatt Xbox i 2 mnd og ødelagt et spill.. Hard lærdom. Jeg hadde ikke peiling på at det kunne skade spillene å flytte xboxen minimalt. 600kr rett ut av vinduet. Virkelig dårlig av Microsoft. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har aldri opplevd å få ødelagt spill, tror ikke det skjer veldig ofte nei.. Og da er det mest sannsynlig brukerfeil likevel. Tror at hvis du rister nok på Wiien eller PS3en så skal det la seg gjøre å herpe de platene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg