Kenshin Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Heisann, Kjøpte meg en pakke med både trådløst mus/tastatur fra Microsoft for noen måneder siden: Microsoft Wireless Laser Keyboard 6000 v2.0 og Microsoft Wireless Laser Mouse 6000. Installerte dette og det fungerte helt flott. Likte ikke helt musen, så jeg bestemte meg for å bruke en Logitech trådløs mus som jeg hadde fra før av. Microsoft musen la jeg vekk. Dette har fungert helt utmerket frem til i går; Logitech musen virket veldig svak og jeg mistenkte at det var dårlig batteri. Byttet batteri, men det virket ikke som om det hjalp. Da tok jeg opp Microsoft musen og brukte den i mellomtiden. Senere på dagen etter å ha slått maskinen av og på bestemte jeg meg for å prøve Logitech musen igjen og den fungerte da helt fint. Etter en liten stund merket jeg imidlertid at tastaturet var ute av drift! Vet ikke når dette skjedde, men det ser jo ut til å ha en sammenheng med at jeg har byttet mus eller er det tilfeldig? Har fjernet driverene til Microsoft og reinstallert dem, plugget ut USB-mottakeren, osv, men ingenting hjelper. Det står at Keyboardet har topp signal og topp batterikapasitet når jeg går inn på programvaren, men det virker jo sannelig ikke. Noen som har peiling på hva dette kan være? Evig takknemlig om noen har noen tips. Mvh Kenshin Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Forstyrrelser på signalet? Sikker på at batteriene er nye? Prøvd i en annen PC? Har du reconnected musen og tastaturet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå